berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle
Kaynak ikonu

Altın Konu Lorenzo - Altyapı Server Files 2025 (Sistemli) v.2

indirmek için izniniz yok
5.00 yıldız(lar) 13 Değerlendirme Değerlendirenler

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

hocam onun dışında birkaç gördüğüm sorunda var bu konuda destek olabilirmisiniz acaba veya bendemi hata var.

1. Zindan ışınlanmıyor dungeonda değilsin görevliye gitmek istermisin diyor evet diyorum ama hiçbirşey olmuyor.
2. esc'ye basınca çıkan nesne markete basınca client kapatıyor.
3. ofline pazarda isim değiştirip kaydedince client kapatıyor.
4. şehirde gezerken rast gele client kapatıyor.

log veya syser'dan bakılıyorsa yerini söylerseniz paylaşırım geliştirmiş oluruz.
 
hocam onun dışında birkaç gördüğüm sorunda var bu konuda destek olabilirmisiniz acaba veya bendemi hata var.

1. Zindan ışınlanmıyor dungeonda değilsin görevliye gitmek istermisin diyor evet diyorum ama hiçbirşey olmuyor.
2. esc'ye basınca çıkan nesne markete basınca client kapatıyor.
3. ofline pazarda isim değiştirip kaydedince client kapatıyor.
4. şehirde gezerken rast gele client kapatıyor.

log veya syser'dan bakılıyorsa yerini söylerseniz paylaşırım geliştirmiş oluruz.
Yorumları okursan çözümlerini vermiş arkadaşlar zaten. Dosya üzerinde çalışmıyorum ben artık
 
Merhabalar,

Dosya Martysama 5.4 Sürümü üzerinden geliştirilmiştir. (Legendy v4 değil).
Alt yapıdır denenip oyun açılmadı fakat büyük bir sorun çıkacağını pek zannetmiyorum.
Bildiğim tek sorun şuanlık bir crash yiyor ışınlanırken oyundan atıyor onun dışında bir sorun ile karşılaşmadım.
Herhangi bir drop ayarı yapılmadı. Dilediğiniz tarza çevirebilirsiniz.
Alıntı belirtmeden x forumlarda paylaşanlara hakkım helal değildir.


Sürüm Bilgileri

FreeBSD 13 ve üzeri
Mysql 5.6
GCC 10
C++20
Vs 2022
DirectX 9

Navicat şifresi : xxx (emin değilim yanlış ise sıfırlarsınız)

GM İD: lorenzo
Şifre: 12345

1- Sorunsuz build almak için cd /home'ye kurun filesi yada game ve db makefileden dosya yolunu ayarlayın. dediğim dizine kurarsanız build alınmış game ve db otomatik 777 izninde gönderir.
2- VisualStudio Userınterface Sağ Tıkla ve ordan da exe yolunu ayarla.

Sorunsuz build almak için : pkg install -y ccache

UYGUN BSD



@Abundantia @ftyazilim @Bilal MANAY™✓ @Kralbenimmmm @Adalet Crownguard @ShineSun @AsiLZade @kanaxka0






Files Tanıtımı
Eklemediğim çok şey mevcut gr2 animasyon bonus tablosu uzaktan market vb vb.

1-) İkarus Offline Shop Sistemi
ikarus.png

2-) K Envanter
kenv.png

3-) Yere Sil-Sat
silsat.png

4-) Metin'den Mob'dan Düşenler
mobinfo.png

5-) Sandık Aynası
87x57gt.png

6-) Full Yang
full-yang.png

7-) Efsun Botu
efsunbotu.png

8- ) Kostüm Gizleme
kostum.png

9- ) Fast Loading

10- ) Noktalı Hasar (K,T,M)

11- ) Metin Boss HP Yüzde Sistemi

12- ) Yanında Gezen Binek
Screenshot_2.png

13- ) New Login Screen (Değişti Görsel Altta)
login.png

14- ) BattlePass
Screenshot_3.png

15- ) Otomatik Bağırma
bagirma.png

15- ) Rütbe Sistemi
rutbe.png

16- ) Toplu Sil-Sat

17- ) Renkli Sohbet

18- ) Envanter Yan Menü

19- ) New Login and New Select Screen

20- ) Auto Hunt

21- ) Fırsatı Yakala
Screenshot_1.png

22- ) Çark Sistemi
Screenshot_1.png

23- ) Var mısın Yok musun?
Screenshot_2.png

24- ) Render Target (İtem Önizleme Sistemi)
Screenshot_1.png

25- ) Oyun İçi Nesne Market Sistemi
Screenshot_1.png
Screenshot_2.png

26- ) Minimap Altı Hızlı Menü
809gwei.png

27- ) Zindan Takip Sistemi (Boos Ring)
Screenshot_3.png

28- ) Official Cube Sistemi
Screenshot_10f2f3fbcae735fbb.png

29- ) Rank System
Screenshot_3.png

30- ) İtem Stack Sınırı : 64000
Screenshot_1.png

31- ) Obj Scaling ( Mob Boyutlandırma )
Screenshot_1b14e747f2b98d017.png
Screenshot_2.png

Dostum öncelikle eline emeğine sağlık.
2 aydır denemediğim files kalmadı güncel olarak istediğim tek şey oyun oynanış kısmıydı eklenti olmadan. Bu files isteklerimi fazlasıyla karşlıyor. Sadece eklediğin eklentileri komple silmek biraz yoracak ama buna değecek.

Oyun kurulumu basit arkadaşlar klasik marty files kurulum mantığı. Oyunun artı yönleri +++ kolay kurulum akıcı oyun deneyimi ve istediğin sistemi kurup oynarsın. ---- yönleri ise çok fazla eklenti var ve eklentiler 19 inçlik bir monitörde 1280 sevdalıları için heryerden birşey fışkırıyor biraz daha sadeleştirebilirdi. Detaylı test etmedim ama gözüme çıkan bir diğer konu switchbot'da sistem kullanım oranı yüksek sayıda oyuncuda nasıl bir sonuç çıkar emin değilim. Kısacası alın kullanın miss gibi bir yapı akıyor oyun adamlarada teşekkür edin çok fazla emek var.
 
hocam onun dışında birkaç gördüğüm sorunda var bu konuda destek olabilirmisiniz acaba veya bendemi hata var.

1. Zindan ışınlanmıyor dungeonda değilsin görevliye gitmek istermisin diyor evet diyorum ama hiçbirşey olmuyor.
2. esc'ye basınca çıkan nesne markete basınca client kapatıyor.
3. ofline pazarda isim değiştirip kaydedince client kapatıyor.
4. şehirde gezerken rast gele client kapatıyor.

log veya syser'dan bakılıyorsa yerini söylerseniz paylaşırım geliştirmiş oluruz.
1.sorun yok bende
2.esc basınca cilen kapanmasorunu konu içinde var
3.pazar ismi bende sıkıntı yok
4.sehirde rast gele cilen kapanma sorunu ( uymluluk sorununu windos8 yap)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 1, Üye: 1, Misafir: 0)

Geri
Üst