HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
hangisiydi hatırlayamadım. Elemanlar aynı filesa 5 tane gui giydirip farklı files diye tanıttıkları için hafızam gidebiliyor neyse haftaya da fake isimle onu açarlar girer bakarızYok ya bahsettiğim Pitaya2 versiyon değil. Tam olarak şu; Kahverengi GUI ile oyun açmışlardı 2 ay oldu olmadı. Kendimde girip oynadım, client crash dışında bir hataları yoktu.
iyi forumlar kralhangisiydi hatırlayamadım. Elemanlar aynı filesa 5 tane gui giydirip farklı files diye tanıttıkları için hafızam gidebiliyor neyse haftaya da fake isimle onu açarlar girer bakarıziyi forumlar kral

elmasa kasıp saldım setin allah belasını versin vizyoner nöbetçi spamlıyor herkesAllah kahretsin konuşmaktan TFT'yi unuttum 70 cana düşmüşüm.
kanka sorma ya bu ve bundan önceki sette berbattıelmasa kasıp saldım setin allah belasını versin vizyoner nöbetçi spamlıyor herkes
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 91
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 203
- Cevaplar
- 10
- Görüntüleme
- 424
- Soru
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 161
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 454
