xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Cevaplandı Debug Client Access Violation Sorunu

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan c0d3rturk
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 8
  • Görüntüleme Görüntüleme 201

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Turkmmo altyapı files'ın clientini debug olarak build aldıgımda cmd penceresi açılıp geri kapanıyor ve oyun açılmıyor, herhangi bir syserr veya log yok.
Visual studio züerinden debug ettiğimde
Burada patlıyor
C++:
    Tracef("Note: PackFirst mode not disabled. [file]\n");

Callstacki izlediğimde
Debug.cpp deki log yazma fonksiyonuyla alakalı, fakat problemi çözemedim.

C++:
void LogFile(const char* c_szMsg)
{
    CLogFile::Instance().Write(c_szMsg);
}

1773156157599.png



Callstack:
1773156290968.png


Logfile'a yazmayı kapatıp çalıştırmayı denediğimde ise:

UserInterface.cpp'deki RegisterPack'te patlıyor.

Sanki dosyaları ne okuyabiliyor ne yazabiliyor gibi geldi bana.
1773156369275.png


Not: Yönetici olarak çalıştırılmıştır.
 

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

Visual Studio'da Solution Explorer üzerinden UserInterface projesine sağ tıkla ve Properties (Özellikler) seçeneğine gir. Sol taraftaki menüden Configuration Properties -> Debugging yolunu izle. Sağ tarafta Working Directory ayarını göreceksin. Bu kısım muhtemelen $(ProjectDir) olarak ayarlıdır. Bu değeri sil ve yerine Metin2 client dosyalarının (pack, miles, lib klasörlerinin bulunduğu ana dizin) tam yolunu yaz. (Örneğin: C:\Masaustu\metin2_Client\)
Alternatif olarak, eğer .exe dosyan derleme sonrası doğrudan client klasörüne çıkıyorsa, buraya $(TargetDir) de yazabilirsin
Denermisin.
Çözüm
Client sourceyi upload edin ve bana link atın virüs totale de taratın. Defenderada taratıp ekran görüntüsü atabilirsiniz. Sorunu çözeyim.
Client sourceyi upload edin ve bana link atın virüs totale de taratın. Defenderada taratıp ekran görüntüsü atabilirsiniz. Sorunu çözeyim.


JinHu proje dosyalarındaki platform toolseti v143'e çekerek açılmama sorununu çözdü, vakit ayırdığı için çok teşekkür ederim :)

Not:
FullClient'ınızın dosya yolunda "." olmasın yoksa Debug client donuyor :)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst