HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
dc den ekledim bi baksana. Aeris2 (astra2 OB GAMES) bypassı VMware üzerinde çalıştığında sorunsuz çalışıyor mu? Çünkü Aeris’i başlattığımda, sanırım VMware üzerinde çalıştığımı fark edip oyunu başlatmıyor
Bizim bypass'ımızda sorunsuz çalışıyor. DC üzerinden yayın açıp gösterebiliriz. İletişime geçin.dc den ekledim bi baksana. Aeris2 (astra2 OB GAMES) bypassı VMware üzerinde çalıştığında sorunsuz çalışıyor mu? Çünkü Aeris’i başlattığımda, sanırım VMware üzerinde çalıştığımı fark edip oyunu başlatmıyor
iş yapmıyor artık bu. cshield + rascal + x86 da denendi.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 394
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 64
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 287
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 162
