HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Paylaşım için teşekkürler
Perfonmans falan çok aşırı derecede kötü çok kasıyor bir server açsan inan çoğunluk oynamaz bile clientin kasmasindan dolayı PC ozellikleri en az 4gb ekran kartı i7 işlemci ve 16gbram olmalı herkesde bir oyun için gidip pcsini degistirecek hali yok bende bile ağır kazmalar oldu
Yani demem o ki hani oyun içerisinde clienti renderi veya isinlanmalari moblarin perfonmansli olması lag olmaması için bir sürü yöntem var ya hah tamda burda bu clienti bu zenarisin grafiklerini kullanan kişi şunu bilmeliki o bütün perfonmans eklentileri çöp oldu sayılır ağır kasma donma takılmalar var
adamım kötü bilgisayarda solitaire bile oynanmıyo zaten sen ne anlatıyosunYani demem o ki hani oyun içerisinde clienti renderi veya isinlanmalari moblarin perfonmansli olması lag olmaması için bir sürü yöntem var ya hah tamda burda bu clienti bu zenarisin grafiklerini kullanan kişi şunu bilmeliki o bütün perfonmans eklentileri çöp oldu sayılır ağır kasma donma takılmalar var
iyi grafikle oynamak isteyen kişinin pcside iyi olsun yoksa hızlı moda alsın. ayrıca 1650ti 16 ram ve i5 işlemci ile rahat 60 fps oynayabiliyorum donma kasma yok. pcsinde kasan arkadaşlarda şikayet edecekse ya filesi kullanmasın yada grafik ayarlarını düşüğe çeksinŞu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 30
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 39
- Görüntüleme
- 5K
- Cevaplar
- 270
- Görüntüleme
- 38K
Altın Konu
#DX9 ALT YAPI - Update V2.0
- Cevaplar
- 106
- Görüntüleme
- 19K
- Sabit
Altın Konu
Anka2 Project SF | 2025
- Cevaplar
- 2K
- Görüntüleme
- 164K
