HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Pm'den spam yapılarak Bazı fileslerde Crash yaşanıyor.
ve client tamamen kapandıgından sysser.txt dosyası boş geliyor.
Buna böyle bir engel attım. sizde serverinizi korumak isterseni bu yöntem kulanabilirsiniz.
HEADER_GC_WHISPER Packet Daima komut gönderildiğinden. ve Sürekli Spam yapıldıgında. Discconnect
sistemi devreye girer ve spam yapan oyuncu oyundan hattı kesilir.
[CODE title="...."]
input_main.cpp açılır ve aratılır
if(pkDesc)
[/CODE]
[CODE title="...."]
Üstüne eklenir.
if (ch->IncreaseChatCounter() >= 10)
{
if (ch->GetChatCounter() == 10)
{
sys_log(0, "CHAT_WHISPER: %s", ch->GetName());
ch->GetDesc()->DelayedDisconnect(1);
}
return iExtraLen;
}
[/CODE]
ve client tamamen kapandıgından sysser.txt dosyası boş geliyor.
Buna böyle bir engel attım. sizde serverinizi korumak isterseni bu yöntem kulanabilirsiniz.
HEADER_GC_WHISPER Packet Daima komut gönderildiğinden. ve Sürekli Spam yapıldıgında. Discconnect
sistemi devreye girer ve spam yapan oyuncu oyundan hattı kesilir.
[CODE title="...."]
input_main.cpp açılır ve aratılır
if(pkDesc)
[/CODE]
[CODE title="...."]
Üstüne eklenir.
if (ch->IncreaseChatCounter() >= 10)
{
if (ch->GetChatCounter() == 10)
{
sys_log(0, "CHAT_WHISPER: %s", ch->GetName());
ch->GetDesc()->DelayedDisconnect(1);
}
return iExtraLen;
}
[/CODE]
Bu zaten chat için var olan bir şey. Yapılması gereken tek şey log içeriğini değiştirerek kopyalamak fakat 1 saniyede disconnect yapması komut dosyasıyla kopyalama yapılmasına sebebiyet verir. Süreyi en az 5 ile değiştirmek daha sağlıklı olacaktır.
Sizin yaptığınız koşullandırmada zaten syserr.txt ile ilgili herhangi bir şey yok. Yani syserr.txt yine boş gelecektir çünkü sys_log gönderiyor.
Paylaşım için teşekkürler.
Ayrıca daha önce paylaşıldı:
https://forum.turkmmo.com/konu/3567868-ozel-mesaj-spam-engel-c/
Sizin yaptığınız koşullandırmada zaten syserr.txt ile ilgili herhangi bir şey yok. Yani syserr.txt yine boş gelecektir çünkü sys_log gönderiyor.
Paylaşım için teşekkürler.
Ayrıca daha önce paylaşıldı:
https://forum.turkmmo.com/konu/3567868-ozel-mesaj-spam-engel-c/
Son düzenleme:
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 37
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 17
- Görüntüleme
- 7K
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 978
- Cevaplar
- 65
- Görüntüleme
- 12K
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 3K
