Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Altın Konu RunikAC Cheat Engine ve Log Bypass

5.00 yıldız(lar) 1 Değerlendirme Değerlendirenler
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

hakaret göremedim nasıl anladın bilemedim sadece kapasiteniz ile alakalı birşey yazdım cheat engine açmayı bypass olarak yazmanızdan ötürü .d buda kapasitenizle alakalı yorumumun sebebi iyi forumlar bol eğlenceler :)
 
hakaret göremedim nasıl anladın bilemedim sadece kapasiteniz ile alakalı birşey yazdım cheat engine açmayı bypass olarak yazmanızdan ötürü .d buda kapasitenizle alakalı yorumumun sebebi iyi forumlar bol eğlenceler :)
Bypassın tanımına bakmanı öneririm, hiç tanımadığın birinin kapasitesine laf yapmakta ayrı bir olay zaten.
İyi forumlar :)
 
[CODE title=":) kullanabilirsiniz"] unsigned int reax = 0;
__asm
{
mov eax, 0xCCCCCCCC;
smsw eax;
mov DWORD PTR[reax], eax;
}

if ((((reax >> 24) & 0xFF) == 0xcc) && (((reax >> 16) & 0xFF) == 0xcc))
{
return false;
}[/CODE]
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst