HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
geçmiş olsun
herşeyi anlarım da bir insan 1500-2000 neyse ücret ödediği dosyayı neden başkasına atar onu anlayamıyorum bir türlü. yani inanılmaz. ben böyle bir dosyaya sahip olsam babamın oğluna veririm anca. bu dosyayı benden isteyipte vermedim diye küsecek kişilerle de irtibatı keserim çünkü benimle sohbet etme amaçlarının benim hoş sohbetim değil elimdeki dosyalar olduğunu anlarım. sefa ile çok samimiyetim yok kendisine geçmiş olsun. dosyayı el altından dolaştıran insanlarla iletişimi acilen kesmek, ortamlardan dışlamak gerekir.
Güzel kardeşim kimsenin dosya paylaştığı yok önce bu konuda bir hem fikir olalım. enesin ve sefanın ne mal olduğunu herkes biliyor ama insanlarımız doğruları konuşmayı reddediyor nedense. Aldığım sorunlu dosyaları dahi kimseyle paylaşmış değilim kaldı ki fixlenmiş halini mi paylaşacağım. Ayrıca birşey paylaşacak olsam forumda herkes için paylaşırım insanlar faydalanır. Hala asılsız şeyler konuşuyorsunuz, hiç yakışmıyor.herşeyi anlarım da bir insan 1500-2000 neyse ücret ödediği dosyayı neden başkasına atar onu anlayamıyorum bir türlü. yani inanılmaz. ben böyle bir dosyaya sahip olsam babamın oğluna veririm anca. bu dosyayı benden isteyipte vermedim diye küsecek kişilerle de irtibatı keserim çünkü benimle sohbet etme amaçlarının benim hoş sohbetim değil elimdeki dosyalar olduğunu anlarım. sefa ile çok samimiyetim yok kendisine geçmiş olsun. dosyayı el altından dolaştıran insanlarla iletişimi acilen kesmek, ortamlardan dışlamak gerekir.
paylaşılmadıysa el altında dolaşıyor diyen kişiler yalan mı söylüyor ? sefayı tanıdığım süreçte hiçbir kötülüğünü, insanlık dışı bir hareketini görmedim. enes kim tanımam etmem. ama sefa benim bildiğim ve forumdaki çoğu kişinin söylediği kadarıyla adam gibi adam birisi. durduk yere kimse kimse hakkında dedikodu çıkarmaz laf etmez. ateş olmayan yerden duman çıkmaz.Güzel kardeşim kimsenin dosya paylaştığı yok önce bu konuda bir hem fikir olalım. enesin ve sefanın ne mal olduğunu herkes biliyor ama insanlarımız doğruları konuşmayı reddediyor nedense. Aldığım sorunlu dosyaları dahi kimseyle paylaşmış değilim kaldı ki fixlenmiş halini mi paylaşacağım. Ayrıca birşey paylaşacak olsam forumda herkes için paylaşırım insanlar faydalanır. Hala asılsız şeyler konuşuyorsunuz, hiç yakışmıyor.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Sabit
Altın Konu
55-120 Rayanu Server Files (Hiera)
- Cevaplar
- 340
- Görüntüleme
- 67K
- Kilitli
- Cevaplar
- 21
- Görüntüleme
- 7K
- Kilitli
- Cevaplar
- 91
- Görüntüleme
- 14K
- Kilitli
- Cevaplar
- 21
- Görüntüleme
- 13K
- Kilitli
- 3.00 yıldız(lar) 1 Değerlendirme
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 3K
