HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
paylamış oldugun packde root dosyaları yok nasıl ayarlicaz
Files kimin bilmem bir kaç isim geçiyor tanımıyorum. Ama paylaşan arkadaş olduğu için o şekilde yorum yapacağım.
Benim kendime ait filesımı da millet aldı 1-2 efekt kostüm ekleyip benim diye kullandı hatta sattı bile. Files eskimi yeni mi bilmem ama arkadaşın dediği şu şey çok doğru 1 ip adresine 6-7k fiyat çeken kişiler görüyorum. Bu nasıl mantık bu nasıl bir çalışma şekli. Bunları bide alan var onlar daha karmaşık. Piyasa hala 2017 de bıraktığım gibi kişilerinde bir gram gelişme yok.
Benim kendime ait filesımı da millet aldı 1-2 efekt kostüm ekleyip benim diye kullandı hatta sattı bile. Files eskimi yeni mi bilmem ama arkadaşın dediği şu şey çok doğru 1 ip adresine 6-7k fiyat çeken kişiler görüyorum. Bu nasıl mantık bu nasıl bir çalışma şekli. Bunları bide alan var onlar daha karmaşık. Piyasa hala 2017 de bıraktığım gibi kişilerinde bir gram gelişme yok.
Diğer files ile karşılaştırabilirsin. Filesi bizzat ben yaptım demedim zaten. Ek olarak files içerisinde yeni olarak kostüm ve ufak tefek bir kaç sistem mevcut. Tekrardan yorumun için teşekkürler.Files için yok bilişimin yok itjanın yok benim falan gerek yok böyle şeylere. Files Murat K ve Eric tarafından yapıldı tüm sistemlerini murat ekledi. Şuanki hali de dahil kullananlar sadece 2-3 tane kostüm ve gm efekti ekleyip sahiplendiler. Kullanacak kişiler için problem yaratmaz ama güncel bir files değil eski sistemler barındırıyor, yani piyasaya çıkıp ''İşte bu da benim filesım'' diye göğsünüzü gerdirecek bir şey değil. Başarılar...
loser dosyaları ROOT dosyalarıdır.paylamış oldugun packde root dosyaları yok nasıl ayarlicaz
Dostum öncelikle geçmiş olsun zamanında paylaşmışlar dediğin için. Bu filesin eski paylaşılan konusunda ne kostüm neden ronark gibi eklentiler mevcut. 6-7K çeken şahıslara vermesinler diye paylaştım. Onun haricinde kullansınlar yada kullanmasınlar beni çok ilgilendirmez. Ben paylaştım kullanmak tamamen bireylere yönelik bir şey. Değerli yorumun için teşekkürler.Files kimin bilmem bir kaç isim geçiyor tanımıyorum. Ama paylaşan arkadaş olduğu için o şekilde yorum yapacağım.
Benim kendime ait filesımı da millet aldı 1-2 efekt kostüm ekleyip benim diye kullandı hatta sattı bile. Files eskimi yeni mi bilmem ama arkadaşın dediği şu şey çok doğru 1 ip adresine 6-7k fiyat çeken kişiler görüyorum. Bu nasıl mantık bu nasıl bir çalışma şekli. Bunları bide alan var onlar daha karmaşık. Piyasa hala 2017 de bıraktığım gibi kişilerinde bir gram gelişme yok.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Sabit
- Cevaplar
- 55
- Görüntüleme
- 15K
- Sabit
- Cevaplar
- 11
- Görüntüleme
- 4K
- Kilitli
Altın Konu
⭐️ 1-99 & 1-105 NEWSCHOOL SERVER FİLES ⭐️
- Cevaplar
- 69
- Görüntüleme
- 18K
- Cevaplar
- 192
- Görüntüleme
- 34K

