HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
PARAYLA DEGİL SIRAYLA
YENİ BAŞLADIK
Otomatik captcha algılama ve yazma.
Otomatik buton seçimi yapılmayacağı için botlar tarafından kullanılamaz.
Code rewrite Soon™ + GUI + Windows Executable için çalışmayabilir
VT
YENİ BAŞLADIKOtomatik captcha algılama ve yazma.
Otomatik buton seçimi yapılmayacağı için botlar tarafından kullanılamaz.
Nasıl kurulur
- tessaract'ı indirin ve kurun
- Başka birine yüklediyseniz, yolu main.py'de değiştirin
- setup.py ve gereksinimlerinden bağımlılık yükleyin
- main.py'yi başlat
PyCharm
Python'u iyi kullanmayı bilmiyorsanız, PyCharm kullanmanızı tavsiye ederim.- 3. adıma kadar her şeyi yapın
- PyCharm'ı yükleyin
- PYCHARM'I YÖNETİCİ OLARAK ÇALIŞTIR İLE BAŞLATIN VEYA GİRİŞ ÇALIŞMAZ
- Python Paketlerini kullanarak gerekli paketleri kurun
- ana çalıştır
Çeşitli
1360x768 istemci çözünürlüğünde yapılmıştır, diğerCode rewrite Soon™ + GUI + Windows Executable için çalışmayabilir
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
VT
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Moderatör tarafında düzenlendi:
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
Öğeyi görmek için üye olmalısınız.
Daha önce paylaşıldığından kapatıldı.
neyi parayla veriyorum ? var oldugunu sen biliyorsun peki diger arkadaşlar biliyormu 2 3 gündür gözüme çarpıyor arkadaşın biri ücret karşılıgında alıcak ben ise ücretsiz var olanı sundum şuan piyasadaki çogu içerik gibi ücretsiz olupta satmadım anladınmı dostum burda insanlara birşeyler sunuyoruz ne diye bu paylaşımım seni tedirgin etti yada böyle bir yorum atma niyeti duydun? kötü bişeymi yaptım acabagithubda var zaten bu neyini parayla vereceksin? :d
dostum 8 konun var 7'si işe yaramaz githubdan ölü repos bulup bulup paylaşıyorsun bir tanesi de isocalypsenin aynısı zaten videolu yapmışsın en ufak yoruma da triggerlanıyorsunneyi parayla veriyorum ? var oldugunu sen biliyorsun peki diger arkadaşlar biliyormu 2 3 gündür gözüme çarpıyor arkadaşın biri ücret karşılıgında alıcak ben ise ücretsiz var olanı sundum şuan piyasadaki çogu içerik gibi ücretsiz olupta satmadım anladınmı dostum burda insanlara birşeyler sunuyoruz ne diye bu paylaşımım seni tedirgin etti yada böyle bir yorum atma niyeti duydun? kötü bişeymi yaptım acaba

- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 22
- Görüntüleme
- 4K
- Cevaplar
- 30
- Görüntüleme
- 4K
- Cevaplar
- 10
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 35
- Görüntüleme
- 8K
