kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Metin2 Captcha Çözücü

3.00 yıldız(lar) 2 Değerlendirme Değerlendirenler
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

PARAYLA DEGİL SIRAYLA :) YENİ BAŞLADIK

Otomatik captcha algılama ve yazma.
Otomatik buton seçimi yapılmayacağı için botlar tarafından kullanılamaz.

example.gif

Nasıl kurulur​

  1. tessaract'ı indirin ve kurun
  2. Başka birine yüklediyseniz, yolu main.py'de değiştirin
  3. setup.py ve gereksinimlerinden bağımlılık yükleyin
  4. main.py'yi başlat

PyCharm​

Python'u iyi kullanmayı bilmiyorsanız, PyCharm kullanmanızı tavsiye ederim.

  1. 3. adıma kadar her şeyi yapın
  2. PyCharm'ı yükleyin
  3. PYCHARM'I YÖNETİCİ OLARAK ÇALIŞTIR İLE BAŞLATIN VEYA GİRİŞ ÇALIŞMAZ
  4. Python Paketlerini kullanarak gerekli paketleri kurun
  5. ana çalıştır

Çeşitli​

1360x768 istemci çözünürlüğünde yapılmıştır, diğer
Code rewrite Soon™ + GUI + Windows Executable için çalışmayabilir



VT
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

githubda var zaten bu neyini parayla vereceksin? :d
neyi parayla veriyorum ? var oldugunu sen biliyorsun peki diger arkadaşlar biliyormu 2 3 gündür gözüme çarpıyor arkadaşın biri ücret karşılıgında alıcak ben ise ücretsiz var olanı sundum şuan piyasadaki çogu içerik gibi ücretsiz olupta satmadım anladınmı dostum burda insanlara birşeyler sunuyoruz ne diye bu paylaşımım seni tedirgin etti yada böyle bir yorum atma niyeti duydun? kötü bişeymi yaptım acaba
 
neyi parayla veriyorum ? var oldugunu sen biliyorsun peki diger arkadaşlar biliyormu 2 3 gündür gözüme çarpıyor arkadaşın biri ücret karşılıgında alıcak ben ise ücretsiz var olanı sundum şuan piyasadaki çogu içerik gibi ücretsiz olupta satmadım anladınmı dostum burda insanlara birşeyler sunuyoruz ne diye bu paylaşımım seni tedirgin etti yada böyle bir yorum atma niyeti duydun? kötü bişeymi yaptım acaba
dostum 8 konun var 7'si işe yaramaz githubdan ölü repos bulup bulup paylaşıyorsun bir tanesi de isocalypsenin aynısı zaten videolu yapmışsın en ufak yoruma da triggerlanıyorsun :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst