HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
hayır yoksyserrlarda herhangi bir şey var mı?
start verdim sunucuya root/intrologin.py den ipleri şu şekilde ayarladım.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Sunucuya bağlanırken hata diyor. Sanırım ip yi başka bir yerden daha ayarlamamı istiyor ya da ip lisans olabilir mi ?
Şimdi başka bir client'ten en azından sunucu açıkmı diye denedim ondada sunucuya bağlanırken hata diyor yüzde 99 game'de lisans var hocam bilginiz var mı nerede olabilir
oralarla alakalı bir olayı yok + ip lisansta yok neden giriş yapamadığını anlayamadım maalesef
Çözdüm hocam ufak bi ayrıntıyı atlamışım teşekkür ederim.Ekli dosyayı görüntüle 75924
oralarla alakalı bir olayı yok + ip lisansta yok neden giriş yapamadığını anlayamadım maalesef
Bir de acaba türkçe karakter sorununu çözebildiniz mi ?
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 67
- Cevaplar
- 6
- Görüntüleme
- 95
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 114
- Anket
Altın Konu
Martysama 5.7 alt yapı çalışması dxd9
- Cevaplar
- 76
- Görüntüleme
- 6K
- Kilitli
- Cevaplar
- 40
- Görüntüleme
- 4K
