berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Cevaplanmadı Forumda gerçekten temiz alt yapı yok mu ?

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba, ben Martysama'nın temiz alt yapısını arıyorum. Sürüm fark etmez ama kime özel mesaj yolu ile soru sorsam asla foruma düşen dosyayı kullanma diyor. 5.8 de backdoor olduğu iddia ediliyor. Öğrenci olduğum için de şuan alt yapı alacak param yok herkes para verip mi alt yapı temin ediyor ?
Mainline kullanmak istemiyorum aşırı soğudum herkes çok uğraştırıcı olduğunu söylüyor bana files konusunda yardımcı olacak birisi varsa konuya bekliyorum.
 

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

çok hızlısın başkanım linkleri toparlayana kadar vermişsin cevabı.
Merhaba, ben Martysama'nın temiz alt yapısını arıyorum. Sürüm fark etmez ama kime özel mesaj yolu ile soru sorsam asla foruma düşen dosyayı kullanma diyor. 5.8 de backdoor olduğu iddia ediliyor. Öğrenci olduğum için de şuan alt yapı alacak param yok herkes para verip mi alt yapı temin ediyor ?
Mainline kullanmak istemiyorum aşırı soğudum herkes çok uğraştırıcı olduğunu söylüyor bana files konusunda yardımcı olacak birisi varsa konuya bekliyorum.
Yukarı da bahsedilen filesları kullanabilirsin.





Kanka bunları kullan kullanma diyenler büyük ihtimalle files satan kişiler olur onun haricinde kendini geliştirmekse konu zaten ücretli files almak mantıklı değil onun yerine bu konular için 10 15 tane kurs parası isterler git kendini orda geliştir daha iyi
 





Kanka bunları kullan kullanma diyenler büyük ihtimalle files satan kişiler olur onun haricinde kendini geliştirmekse konu zaten ücretli files almak mantıklı değil onun yerine bu konular için 10 15 tane kurs parası isterler git kendini orda geliştir daha iyi
çok hızlısın başkanım linkleri toparlayana kadar vermişsin cevabı.
Merhaba, ben Martysama'nın temiz alt yapısını arıyorum. Sürüm fark etmez ama kime özel mesaj yolu ile soru sorsam asla foruma düşen dosyayı kullanma diyor. 5.8 de backdoor olduğu iddia ediliyor. Öğrenci olduğum için de şuan alt yapı alacak param yok herkes para verip mi alt yapı temin ediyor ?
Mainline kullanmak istemiyorum aşırı soğudum herkes çok uğraştırıcı olduğunu söylüyor bana files konusunda yardımcı olacak birisi varsa konuya bekliyorum.
Yukarı da bahsedilen filesları kullanabilirsin.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst