Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Cevaplandı Profilimde çift rank bulunuyor..?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan bipolaradam
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 8
  • Görüntüleme Görüntüleme 509
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhabalar...


Fazla uzatmadan sorumu daha doğrusu sorunumu ele alacağım.
Forum profilimde farklı ama aynı nitelikte iki adet rank bulunuyor.

Profilimin sadece TM Üye rankı kalacak şekilde düzenlenmesini talep ve rica ediyorum.

// Bazı yönetim üyelerine discord ve skype yolu ile ulaşmayı denedim lakin dönüt alamadım.
// Bu sebeple forum üzerinde de bu konuyu açma kararı verdim.

Sorunumu çözebilecek yetkili arkadaşların yardımını bekliyorum.


Şimdiden teşekkürler.
İyi geceleriniz olsun.

// Konuyu doğru bölüme açtığımı düşünmekle beraber,
// eğer yanlış bölümde ise doğru bölüme taşırsanız sevinirim.
 
Çözüm
gerekli düzenleme co-admin @0lumGunu tarafından gerçekleştirilmiştir.
// konu kapatılabilir.

nxpkl3w.png


teşekkürler...
iki farklı üye grubu ve rank olduğunun farkındayım,
lakin benim forumda aktiflik gösterdiğim süreçte birinin olması kafi geliyordu.
yani bir üst üye grubu olan TM üye rankının kalması yeterli kanaatindeyim.
fazlası görsel kirlilik, her daim yalınlıktan yanayım.
fark ettiysen de konuda farklı ranklar olduğunu belirttim.

// cevap yazdığın için minnettarım.
// ama ne yazık ki beklediğim cevap değil.

-> halen tatmin edici bir cevap bekliyorum..?

- - -
aşırı Fight Club fanıyımdır,
Tyler Durden'a selam olsun.
- - -
bizler tarihin ortanca çocuklarıyız. en büyük buhranlarımız hayatlarımız. dünyadaki tek derdimiz profildeki 2 rankımız olmamalı.

cevabım tatmin etmediyse üzgünüm...
 
bizler tarihin ortanca çocuklarıyız. en büyük buhranlarımız hayatlarımız. dünyadaki tek derdimiz profildeki 2 rankımız olmamalı.

cevabım tatmin etmediyse üzgünüm...

- - -> tatmin etti diyebilirim, az çok..?

- Kurtar beni, Tyler...
- Kusursuz ve tamamlanmış olmaktan kurtar.

// ne yazık ki ben mükemmelliyetçiyim ve yıkamayacağım tabularım var.

- Sahip olduklarının bir gün kölesi olursun.

// işte ben tam olarak buyum diyebilirim..?

- Kimse İncil'leri yazmamış olsa İsa'yı bugün kim hatırlardı..?

// aynı zamanda ben incilleri yazan havarilerden biriyim.

- - -> kısaca bazı şeylerin kafamdaki gibi olması ve görünmesinden yana haddinden fazla emek veririm.


- - -> halen yönetim üyeleri tarafından bir cevap ya da eylem beklemekteyim..?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst