Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Cevaplandı Profilimde çift rank bulunuyor..?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan bipolaradam
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 8
  • Görüntüleme Görüntüleme 509
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhabalar...


Fazla uzatmadan sorumu daha doğrusu sorunumu ele alacağım.
Forum profilimde farklı ama aynı nitelikte iki adet rank bulunuyor.

Profilimin sadece TM Üye rankı kalacak şekilde düzenlenmesini talep ve rica ediyorum.

// Bazı yönetim üyelerine discord ve skype yolu ile ulaşmayı denedim lakin dönüt alamadım.
// Bu sebeple forum üzerinde de bu konuyu açma kararı verdim.

Sorunumu çözebilecek yetkili arkadaşların yardımını bekliyorum.


Şimdiden teşekkürler.
İyi geceleriniz olsun.

// Konuyu doğru bölüme açtığımı düşünmekle beraber,
// eğer yanlış bölümde ise doğru bölüme taşırsanız sevinirim.
 
Çözüm
gerekli düzenleme co-admin @0lumGunu tarafından gerçekleştirilmiştir.
// konu kapatılabilir.

nxpkl3w.png


teşekkürler...
Merhabalar...


Fazla uzatmadan sorumu daha doğrusu sorunumu ele alacağım.
Forum profilimde farklı ama aynı nitelikte iki adet rank bulunuyor.

Profilimin sadece TM Üye rankı kalacak şekilde düzenlenmesini talep ve rica ediyorum.

// Bazı yönetim üyelerine discord ve skype yolu ile ulaşmayı denedim lakin dönüt alamadım.
// Bu sebeple forum üzerinde de bu konuyu açma kararı verdim.

Sorunumu çözebilecek yetkili arkadaşların yardımını bekliyorum.


Şimdiden teşekkürler.
İyi geceleriniz olsun.

// Konuyu doğru bölüme açtığımı düşünmekle beraber,
// eğer yanlış bölümde ise doğru bölüme taşırsanız sevinirim.
Tm üyelik ile normal üyelik aynı şeyler değiller. Bu yüzden iki ranka birden sahipsiniz.
 
Tm üyelik ile normal üyelik aynı şeyler değiller. Bu yüzden iki ranka birden sahipsiniz.

iki farklı üye grubu ve rank olduğunun farkındayım,
lakin benim forumda aktiflik gösterdiğim süreçte birinin olması kafi geliyordu.
yani bir üst üye grubu olan TM üye rankının kalması yeterli kanaatindeyim.
fazlası görsel kirlilik, her daim yalınlıktan yanayım.
fark ettiysen de konuda farklı ranklar olduğunu belirttim.

// cevap yazdığın için minnettarım.
// ama ne yazık ki beklediğim cevap değil.

-> halen tatmin edici bir cevap bekliyorum..?

- - -
aşırı Fight Club fanıyımdır,
Tyler Durden'a selam olsun.
- - -
 
Sanırım bunları profilden gizleyebiliyoruz bazı üyelerde görememekteyim

benim bildiğim ve neredeyse emin olduğum kadarıyla,
ranklar ayarlardan gizlenemiyor böyle bir opsiyon yok,
en azından normal üyeler için yok.

// incelediğim ve bildiğim kadarıyla konuşuyorum,
// normal üye olup sadece TM üye rankı bulunan profiller mevcut.
// kısaca sanırsam sistemin çift rank ataması bir karışıklık ya da hata.

bu arada cevabın için teşekkürler.

-> halen tatmin edici bir cevap bekliyorum..?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst