kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle
Kaynak ikonu

SparkyEveres Beta unpack 1

indirmek için izniniz yok
  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Emin S.
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 57
  • Görüntüleme Görüntüleme 8K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Moderatöre bak beee :d emeğe saygı 0 senin gibiler yüzünden insanların emeği hic oluyor
 
Selamın aleyküm kardeşim birşey sorucam sana adam 6 ay uğraştı emek verdi sabahlara kadar uyumadı sen geldin 2 dakikada warezledin ayıp değilmi bu yaptığın heh vicdanına sığıyormu vicdanın yokmu senin heh yaptığın gerçekten ÇOK AYIP insan kendine yakışanı yapar.
 
Selamın aleyküm kardeşim birşey sorucam sana adam 6 ay uğraştı emek verdi sabahlara kadar uyumadı sen geldin 2 dakikada warezledin ayıp değilmi bu yaptığın heh vicdanına sığıyormu vicdanın yokmu senin heh yaptığın gerçekten ÇOK AYIP insan kendine yakışanı yapar.
Ben kaynak dosyalarini sizdirsaydim ya da veri tabanini sizdirsaydim dediklerinizde haklisiniz. Size hedef veriliyor saldiriyorsunuz. 1 günde packlerin sifrelemesini degistirebilir ya da ufak degisikliklere gidebilirdiniz. Elinizdekileri kaybedince ne kadar cirkinlesebileceginizi gosteriyorum. Daha filesin saticisi bu kadar tepki gostermezken siz saldirmayi tercih ediyorsunuz.
 
Selamın aleyküm kardeşim birşey sorucam sana adam 6 ay uğraştı emek verdi sabahlara kadar uyumadı sen geldin 2 dakikada warezledin ayıp değilmi bu yaptığın heh vicdanına sığıyormu vicdanın yokmu senin heh yaptığın gerçekten ÇOK AYIP insan kendine yakışanı yapar.
:) Emeğe saygın 0 deneme mod olmuşsun ama yanlışlıkla falan aldılar heralde seni prim.exe çalışıyor tebrikler :)

Konuya ilişkin olarak daha fazla tartışma yaratacak bir yorumunuzu görmek istemiyorum, devam ederseniz ceza uygulamak zorunda kalacağım. Eğer konuyla ilgili bir şikayetiniz varsa, bunu kanıtlarıyla şikayet açarak dile getirebilirsiniz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst