kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle
Kaynak ikonu

Altın Konu PACHI & Tunga ServerFiles 2020-07-11

indirmek için izniniz yok
4.29 yıldız(lar) 7 Değerlendirme Değerlendirenler
Yarım saatte oyunu build edip kurulumunu yaptım ve kendi bilgisayarımda test amaçlı açtım.

Oyunda çok fazla gezmedim veya files hatalarını didik didik aramadım.
Ama oyunu açtığımda gayet hızlı açıldı.
Oyunda karakter vurduğunda gayet hızlı bir şekilde moblar hasar yiyor herhangi bir laga rastlamadım.
Sistemler gayet hızlı açılıp kapanıyor, görev sistemi ve gm yönetim panelleri çok güzel olmuş.
Ben oyunu açarken vrunner programını devre dışı bıraktım.
Çünkü sürekli oyuna baskı uygulayıp serveri yeniden başlatma gibi saçmalıklar yapabilir.
Ayrıca syserr ve syslogları sürekli siliyor ki buda asıl hataları görmemizi engeller.
Syserr'lara genel olarak bakarsak önemli denecek hataların hiç biri yok. önemsiz model ıvır zıvır hataları mevcut ki bunlara hata demeyelim uyarı düzeyinde detaylar mevcut önemsiz.
Filesi çok beğendim yapan arkadaşların emeğine saygılar.
Efsun botu eski efsun botu kalmış onun değişmesi gerek piyasada ki yeni srcli efsun botu kat kat daha iyi,
Onun dışında bir şeye rastlamadım.
Files gördüğüm kadarıyla bilişim fileslerinden ve piyasada satılan fileslerden daha kaliteli olduğu ortada.

Ama bu konuyu yazarken şansa oyunda bir bug buldum.
Galiba depo ile nesne market sekmeleri karışmış bende diyorum nesne markette 5 sekme ne alaka depo tek sekme :D
onları terse çevirmek lazım.

Server da şuanlık başka bir hataya rastlamadım.
ama önümüzde ki günlerde tekrar kontrol edersem yazarım.
 
Yarım saatte oyunu build edip kurulumunu yaptım ve kendi bilgisayarımda test amaçlı açtım.

Oyunda çok fazla gezmedim veya files hatalarını didik didik aramadım.
Ama oyunu açtığımda gayet hızlı açıldı.
Oyunda karakter vurduğunda gayet hızlı bir şekilde moblar hasar yiyor herhangi bir laga rastlamadım.
Sistemler gayet hızlı açılıp kapanıyor, görev sistemi ve gm yönetim panelleri çok güzel olmuş.
Ben oyunu açarken vrunner programını devre dışı bıraktım.
Çünkü sürekli oyuna baskı uygulayıp serveri yeniden başlatma gibi saçmalıklar yapabilir.
Ayrıca syserr ve syslogları sürekli siliyor ki buda asıl hataları görmemizi engeller.
Syserr'lara genel olarak bakarsak önemli denecek hataların hiç biri yok. önemsiz model ıvır zıvır hataları mevcut ki bunlara hata demeyelim uyarı düzeyinde detaylar mevcut önemsiz.
Filesi çok beğendim yapan arkadaşların emeğine saygılar.
Efsun botu eski efsun botu kalmış onun değişmesi gerek piyasada ki yeni srcli efsun botu kat kat daha iyi,
Onun dışında bir şeye rastlamadım.
Files gördüğüm kadarıyla bilişim fileslerinden ve piyasada satılan fileslerden daha kaliteli olduğu ortada.

Ama bu konuyu yazarken şansa oyunda bir bug buldum.
Galiba depo ile nesne market sekmeleri karışmış bende diyorum nesne markette 5 sekme ne alaka depo tek sekme :D
onları terse çevirmek lazım.

Server da şuanlık başka bir hataya rastlamadım.
ama önümüzde ki günlerde tekrar kontrol edersem yazarım.
Nesne market 5'li, Normal depoda 3'lü olarak ayarlanmış.
İstersen navicattan accounta girip "safebox_expire" tarihini ileriki bir tarihe alıp 3'lü depo olarak kullanabilirsin.
safebox.png


SANA BUNU GÖSTEREYİM DERKEN BEN BUG BULDUM :) AÇ KAPA OLAN PERMA ŞEBNEMLER FALAN AÇIKKEN DEPOYA KONUYOR VE İTEM DEPODAYKEN BİLE ENVANTERDEYMİŞ GİBİ ÖZELLİK VERMEYE DEVAM EDİYOR.

1008_001500.jpg


1008_001506.jpg


1008_001526.jpg
 
Nesne market 5'li, Normal depoda 3'lü olarak ayarlanmış.
İstersen navicattan accounta girip "safebox_expire" tarihini ileriki bir tarihe alıp 3'lü depo olarak kullanabilirsin.
safebox.png


SANA BUNU GÖSTEREYİM DERKEN BEN BUG BULDUM :) AÇ KAPA OLAN PERMA ŞEBNEMLER FALAN AÇIKKEN DEPOYA KONUYOR VE İTEM DEPODAYKEN BİLE ENVANTERDEYMİŞ GİBİ ÖZELLİK VERMEYE DEVAM EDİYOR.

1008_001500.jpg


1008_001506.jpg


1008_001526.jpg
kankam ona çözüm olarak şöyle birşey yapabiliriz depoya konulmasını önleriz ondan sonra sıkıntı olmaz diye umuyorum bu eşya depolanamaz gibisinden :) en güzel çözüm o olur basit oda txt den ayarlanır

BU ARADA ARKADAŞLAR BU FİLESİ SUNUCUSU OLUPDA SUNUCUYA KURAN VARMI ?
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst