HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
DFU Mod nedir?
DFU (Device Firmware Update) Apple cihazlarınıza temiz kurulum yapmak veya hatalı yazılım yüklemelerini düzeltmek için sınırlı erişim yetkilerini kapsayan yazılım yükleme modudur. Bu modda atılan yazılımlar ile cihaz sıfırdan yazılıma kavuşur.
DFU Mod kullanım amaçları nelerdir?
iPhone 7 ve üstü cihazlar için cihaz açık bir şekilde bilgisayara bağlandıktan sonra Açma/Kapama ve Ses Kısma tuşlarına aynı anda basılarak telefon kapandıktan sonra 3 saniye sonra elinizi Açma/Kapama tuşundan çekip Ses Kısmaya basmaya devam etmelisiniz.
iPhone 7 ve altı cihazlar için cihaz açık bir şekilde bilgisayara bağlandıktan sonra Açma/Kapama ve Home tuşuna aynı anda basılarak telefon kapandıktan sonra 3 saniye sonra elinizi Açma/Kapama tuşundan çekip Home tuşuna basmaya devam etmelisiniz.
DFU moda alma başarılı olursa iTunes ekranınızda aşağıda ki gibi bir uyarı çıkacaktır. Uyarıya tamam diyoruz.
iPhone'a Geri Yükle... bastıktan sonra ekrana aşağıda ki gibi bir uyarı gelecektir bu bu uyarıya " Geri Yükle ve Güncelle " tıklıyoruz.
Yazılım mevcut bulunuyorsa iTunes yazılım yüklemeye başlayacaktır eğer yazılım mevcut bulunmuyorsa indirme işleminden sonra yazılımı cihaza yükleyecektir.
Dikkat : Bu yapacağınız işlemler cihazınızı tamamen sıfırlayacağından dolayı işlemleri yapmadan önce lütfen yedeklerinizi alın (iTunes ile Tam Yedek Alma). İşlemler sırasında oluşacak hatalardan dolayı cihazda oluşacak tüm hasarlardan işlemleri yapacak kişi sorumludur.
DFU (Device Firmware Update) Apple cihazlarınıza temiz kurulum yapmak veya hatalı yazılım yüklemelerini düzeltmek için sınırlı erişim yetkilerini kapsayan yazılım yükleme modudur. Bu modda atılan yazılımlar ile cihaz sıfırdan yazılıma kavuşur.
DFU Mod kullanım amaçları nelerdir?
- Güncel temiz bir iOS sürümüne yükseltme yapma
- JailBreak yapılmış ise verileri tamamen temizlemek
- Yazılımdan kaynaklı sıkıntıları düzeltmek
iPhone 7 ve üstü cihazlar için cihaz açık bir şekilde bilgisayara bağlandıktan sonra Açma/Kapama ve Ses Kısma tuşlarına aynı anda basılarak telefon kapandıktan sonra 3 saniye sonra elinizi Açma/Kapama tuşundan çekip Ses Kısmaya basmaya devam etmelisiniz.
Son düzenleme:
Eline sağlık, paylaşım için teşekkürler.![]()
Teşekkürler![]()
Ben teşekkür ederim

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 285
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 818
