HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
birisi client koruma olduğu için kırılınca neredeyse bir çok hile çalışıyor rahat bir şekilde ama loyeinde olay farklı bi sınırımız oluyor en basitinden güzel bir 7x kullanamıyoruz yani ayarları kısık kullanabiliyoruz
birisi client koruma olduğu için kırılınca neredeyse bir çok hile çalışıyor rahat bir şekilde ama loyeinde olay farklı bi sınırımız oluyor en basitinden güzel bir 7x kullanamıyoruz yani ayarları kısık kullanabiliyoruz
Dazy`de m2bob gibi hileleri ozel bir bypass olmadan açmak çok zor ayrica slait dazy için çalişma yapmiyacagini soyledi . Bir tarafda m2bob ve onlarca hilenin acilabilecegi sunucu tabanli koruma (100 tl) diğer yanda ozel bir bypass olmadan piyasadaki hiç bir hileyi açamiyacaginiz bir koruma (50tl) cidden gidip sunucu tarafli korumayi seçerek gameyi x kişisine veren server sahipleri nasıl bir kafayı yaşıyorlar anlamış değilim
Dazy`de m2bob gibi hileleri ozel bir bypass olmadan açmak çok zor ayrica slait dazy için çalişma yapmiyacagini soyledi . Bir tarafda m2bob ve onlarca hilenin acilabilecegi sunucu tabanli koruma (100 tl) diğer yanda ozel bir bypass olmadan piyasadaki hiç bir hileyi açamiyacaginiz bir koruma (50tl) cidden gidip sunucu tarafli korumayi seçerek gameyi x kişisine veren server sahipleri nasıl bir kafayı yaşıyorlar anlamış değilim
Birkaç işe yaramaz hile açabileceğiniz, bot kullanmak isterseniz captcha sistemini geçmeniz gereken bir sistem. M2Bob açılması bir işe yaradığı anlamına gelmiyor. Diğer yandan dazy diye bahsettiğiniz korumada daha bugün denediğim kadarıyla hiçbir özel bypass olmadan en son 2017 mayıs güncellenmiş
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
kullanabiliyorum. Garip değil mi?o beyinn nerdee server sahiplerinde kime neyi teslim ettiklerini bile bilmiyorlarki kankaMetin2'yi geliştiren adamlardan daha mı iyi bileceksin ki. Öyle yapmadıklarına göre bir sebebi vardır değil mi? GF neden dediğin gibi server-side engeller koymuyor eğer sen haklıysan? Beyinlerini mi kullanamıyorlar senin tabirinle? Tıh tıh tıh.
Ben de diyorum ki server-side koruma asla kendi başına yeterli değil. Öyle olsaydı zaten hiçbir oyun client-side koruma kullanmazdı değil mi? Sen tüm engelleri server-side yapmaya çalıştın ve bana göre başarısız oldun. Svside'ın tek başarılı kısmı wallhack korumasıydı ve bu konudaki hileyle hiçbir anlamı kalmadı.
İnsanlara beyinlerini kullanmıyorlar diyip aşağılıyorsun ama şu var ki kimliği bilinmeyen bir şahıstan ücret karşılığında koruma umarak core'larına senin dropper&&injector 'ünü inject ettiren pserver sahipleri ne kadar kullanıyorlar beyinlerini?
Evet doğru duydunuz Svside korumasını kullananlar libsvside.so adlı dosyayı inject ediyorsunuz ve bu gerçek koruma değil. Bu sadece gerçek dosyayı svside sunucusundan indirip load edecek bir dropper&&injector ve siz bu dosyayı görmeden siliyor kendisiBu davranışları neye benzettiniz? Evet trojana.
İncelemek isteyenler IDA disassemblerda inceleyebilir ellerindeki libsvside.so(elf) dosyasını.

- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 7
- Görüntüleme
- 548
- Kilitli
- Cevaplar
- 21
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 629
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 293
- Sabit
- Cevaplar
- 120
- Görüntüleme
- 8K


Bu davranışları neye benzettiniz? Evet trojana.