Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

NETMARLİS VivoxY NASIL BİLİRSİNİZ

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan dafidak0
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 27
  • Görüntüleme Görüntüleme 3K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

@jakili evet destek gec cevap veriyor sabah ticket attim aksama cevap aldım
 
v8 filesle ilgilendikleri için olabilir sunucuları gayet iyi önemli olan bu güncelleme geldikten sonra devam ederse ticket biraz sıkıntı ama 7/24 yani max 24 saat içerisinde cevap vermeleri gerekiyor
 
Birde sıkıntı geç cevap vermeleri bende onlarla çalışmak istiyorum ama maalesef geri dönüş çok uzun sürüyor

@dafidak0 alışveriş yada bi görüşme yaptınızmı ben kendilerine bir ticket attım 6 saat oldu dönüş gelmedi sizde de aynı sorun var mı ?

kaliteli firma dediğin 9 saat cevap vermiyor kardeşim fiyat istediği kadar ucuz olsun hizmet yok

Tek bir soru soracağım , Her şeyin en iyisini istiyorsunuz değil mi ? Tabiki istersiniz. Ama herşey eş zamanlı olsunda istersin. Malesefki öyle bir dünya olmuyor. En azından bizde olmuyor , olmasınada gerek duymuyorum açıkçası. Benimle ne için iletişime geçmelisiniz ?

1 - Satış öncesi
2 - Sunucu ile erişiminiz kesildiğinde
3 - Saldırı aldığınızda
4 - Filesel büyük sorunlarda.

Peki bu forumda bir çok müşterim var. Ve halende bu forum üzerinden gezen aktif müşterilerim var.

Sunucusu ile erişimi kesilen var mı ?
Saldırı alıp oyunları uçup ticket attılarda destek alamadılar mı ?
Filesel sorunlarda ticket atıldıda işleme alınmadımı ?


tabiki bunların hiç birini yaşayan olmadı. Sunucular forumun en yeni ve en iyi donanımları. Tüm donanımlarında ssd disk kullanıp , ram konusunda hat konusunda bolluk içerisinde yüzen kaç firma var ?

bunuda geçiyorum , oxycp.com gibi yapay zekaya sahip bir panel veriyoruz.
Npc editle ,
Npc sabitle
Başlangıç ayarları
market yönetimi
oyun yönetimi

bunları geçiyorum ,
panel üzerinden loglarınıza kadar inceleyebiliyorsunuz.
Bir tık daha ileriye gidiyorum loyein hile engeli ayarlarınıza kadar yapabiliyorsunuz .
Sunucuyu bozduğunuzda otomatikmen sıra beklemeksizin panelinizden hemen formatlayabiliyorsunuz. Kaç firmada bu özellik var ? Yeni yeni geçenleri saymıyorum. 2 senedir bizde bu sistem işliyor.

Peki bu kadar imkan sağlanmışken , ticket atan müşterilere geliyorum. Bence bu kadar sistemden sonra atılması gereken ticket sohbet ticketi olmalıdır.

Gelen ticketten birini hemen örnekliyorum .

Sunucumu bozdum format atarmısınız.

- Peki sunucu formatını müşteri panellerinize bağlamadık mı ? Bağladık. 5 dakika içerisinde format imkanı sağlamadık mı ? Sağladık. Peki daha nereye kadar ticket atılacak ?

Şuan olan 9 ticket var. ve bunların 4 tanesi yeni v7 files ile alakalı bildirimler ve öneriler.
2 tanesi ödeme bildirimi yapmış yeni 2 müşteri.
Geriye kalan 3 adet ise , format isteyen müşteri. Format panellerinin ellerinde olmasına rağmen ?

Herşey tek tık ile olabiliyorken bunlar bile yapılamıyor. Bunlar için 3 neden var.
1 - Sistemi incelemeye üşenen grup
2 - Sistemi incelemiş biliyor ama yapmaya üşenenler. Ben paramı verdim firma yapsın diyenler.
3 - Türkçe bilmeyen müşteriler. Türkçe dili dışında dil konuşan müşteri tipleri.

Tek tık ile herşeyi değiştirmeye imkan sağlanan bir yapay zekaya sabit otomasyon ile dolu bir sistem var karşınızda.
Biraz daha ileri gideceğim. Bu otomasyon modülllerini iphone siri uygulaması gibi konuşturacağım. Sanıyorsam işte ozaman bu tür ilgilenme gibi cümlelerden kurtulacağız.

Sizin firmayla işiniz sorunlardan ibaret olabilir. Sorun yok iken , sorun var demeniz gerçekten tuhaf.
Filesimi bozdunuz ? Format atacaksınız. Bu benim sorumluluğumda değil. Kabul etmem. Yedekli işlem yaparsanız zaten buna gerek duymaysınız.
Filese eklememi yapmak istiyorsunuz ? Filese ekleme yapmayız. Ne ücretli ne ücretsiz. Biz sunucu sağlar filesi hediye ederiz.


Gelen ticketlerin %80 i şu şekilde
Sitem açılmıyor .

- Nedeni şu , Müşteri panelden formatlar. Ama oxycpden bilgileri doğru girmez. Doğru girmediği içinde site açılmaz. Veya oxycp ye hiç bir şekilde girmez. Direkt soluğu tickette alır. Soluğu oxycpde alırsan zaten sorununu çözeceksin.

Veya formatı atar. Şifre orjinal 123456 olur. Oxycpden format atmadan önceki şifresi olan xxxx i yazar. ee sitem açılmıyor. Açılmaz tabiki. Sen güncel şifreyi yazmadın ki açılsın.


Ticketlerden yazılı bir şekilde açıklıyoruz. Öğrenin diye. Sonrasında ilgilenmiyorsunuz oluyor. Her seferinde bize yazmanız yerine sistemi kavrayın diye yardımcı oluyoruz. Yoksa yazmaktansa yapmak daha kolay. Beynimiz ve dilimizin yorulacağına elimiz yorulacak. Oh mis temiz yap geç olacak. Peki bunları yaparken biz nerden yapıyoruz ? Size söylediğimiz yerlerden yapıyoruz. Sizde olmuyor ve bizde oluyorsa , sorun sistemde veya bizde değil , sizin yapma becerinizdedir.


- Netice olarak şuan yinede gelen şu geç yanıtların sebebi , şuan bir blog sistemi üzerinde uğraşmamızdandır. Yardım videoları hazırlanıyor ve bu videolar sistemlere yükleniyor. Böylelikle sistemi tam anlamıyla aktif bir şekilde kullanabileceksiniz. Ayrıca v7 filesi yayımlamamızdan sonra v8 filesleri hazırlamamızda bu geçen süreceki meyvelerden biridir.


@jakili; umarım şimdi anlamışsındır arkadaşım. Firmada sunucuda var , uygun fiyatta var. Aynı zamanda kaliteli sistemlerde var. Ama bu türkçe sistemi kullamayan sizin gibi bir müşteri var. O yüzden kendinizi tebrik etmelisiniz.
 
  • Beğeni
Reactions: mmo
arkadaşlar bende çalıştım o firma ile içlerinde en güvenilir sunucu satan bence yoncu

Filesli şekilde almayı düşünüyorsan sana irispanel tavsiye ederim
 
Tek bir soru soracağım , Her şeyin en iyisini istiyorsunuz değil mi ? Tabiki istersiniz. Ama herşey eş zamanlı olsunda istersin. Malesefki öyle bir dünya olmuyor. En azından bizde olmuyor , olmasınada gerek duymuyorum açıkçası. Benimle ne için iletişime geçmelisiniz ?

1 - Satış öncesi
2 - Sunucu ile erişiminiz kesildiğinde
3 - Saldırı aldığınızda
4 - Filesel büyük sorunlarda.

Peki bu forumda bir çok müşterim var. Ve halende bu forum üzerinden gezen aktif müşterilerim var.

Sunucusu ile erişimi kesilen var mı ?
Saldırı alıp oyunları uçup ticket attılarda destek alamadılar mı ?
Filesel sorunlarda ticket atıldıda işleme alınmadımı ?


tabiki bunların hiç birini yaşayan olmadı. Sunucular forumun en yeni ve en iyi donanımları. Tüm donanımlarında ssd disk kullanıp , ram konusunda hat konusunda bolluk içerisinde yüzen kaç firma var ?

bunuda geçiyorum , oxycp.com gibi yapay zekaya sahip bir panel veriyoruz.
Npc editle ,
Npc sabitle
Başlangıç ayarları
market yönetimi
oyun yönetimi

bunları geçiyorum ,
panel üzerinden loglarınıza kadar inceleyebiliyorsunuz.
Bir tık daha ileriye gidiyorum loyein hile engeli ayarlarınıza kadar yapabiliyorsunuz .
Sunucuyu bozduğunuzda otomatikmen sıra beklemeksizin panelinizden hemen formatlayabiliyorsunuz. Kaç firmada bu özellik var ? Yeni yeni geçenleri saymıyorum. 2 senedir bizde bu sistem işliyor.

Peki bu kadar imkan sağlanmışken , ticket atan müşterilere geliyorum. Bence bu kadar sistemden sonra atılması gereken ticket sohbet ticketi olmalıdır.

Gelen ticketten birini hemen örnekliyorum .

Sunucumu bozdum format atarmısınız.

- Peki sunucu formatını müşteri panellerinize bağlamadık mı ? Bağladık. 5 dakika içerisinde format imkanı sağlamadık mı ? Sağladık. Peki daha nereye kadar ticket atılacak ?

Şuan olan 9 ticket var. ve bunların 4 tanesi yeni v7 files ile alakalı bildirimler ve öneriler.
2 tanesi ödeme bildirimi yapmış yeni 2 müşteri.
Geriye kalan 3 adet ise , format isteyen müşteri. Format panellerinin ellerinde olmasına rağmen ?

Herşey tek tık ile olabiliyorken bunlar bile yapılamıyor. Bunlar için 3 neden var.
1 - Sistemi incelemeye üşenen grup
2 - Sistemi incelemiş biliyor ama yapmaya üşenenler. Ben paramı verdim firma yapsın diyenler.
3 - Türkçe bilmeyen müşteriler. Türkçe dili dışında dil konuşan müşteri tipleri.

Tek tık ile herşeyi değiştirmeye imkan sağlanan bir yapay zekaya sabit otomasyon ile dolu bir sistem var karşınızda.
Biraz daha ileri gideceğim. Bu otomasyon modülllerini iphone siri uygulaması gibi konuşturacağım. Sanıyorsam işte ozaman bu tür ilgilenme gibi cümlelerden kurtulacağız.

Sizin firmayla işiniz sorunlardan ibaret olabilir. Sorun yok iken , sorun var demeniz gerçekten tuhaf.
Filesimi bozdunuz ? Format atacaksınız. Bu benim sorumluluğumda değil. Kabul etmem. Yedekli işlem yaparsanız zaten buna gerek duymaysınız.
Filese eklememi yapmak istiyorsunuz ? Filese ekleme yapmayız. Ne ücretli ne ücretsiz. Biz sunucu sağlar filesi hediye ederiz.


Gelen ticketlerin %80 i şu şekilde
Sitem açılmıyor .

- Nedeni şu , Müşteri panelden formatlar. Ama oxycpden bilgileri doğru girmez. Doğru girmediği içinde site açılmaz. Veya oxycp ye hiç bir şekilde girmez. Direkt soluğu tickette alır. Soluğu oxycpde alırsan zaten sorununu çözeceksin.

Veya formatı atar. Şifre orjinal 123456 olur. Oxycpden format atmadan önceki şifresi olan xxxx i yazar. ee sitem açılmıyor. Açılmaz tabiki. Sen güncel şifreyi yazmadın ki açılsın.


Ticketlerden yazılı bir şekilde açıklıyoruz. Öğrenin diye. Sonrasında ilgilenmiyorsunuz oluyor. Her seferinde bize yazmanız yerine sistemi kavrayın diye yardımcı oluyoruz. Yoksa yazmaktansa yapmak daha kolay. Beynimiz ve dilimizin yorulacağına elimiz yorulacak. Oh mis temiz yap geç olacak. Peki bunları yaparken biz nerden yapıyoruz ? Size söylediğimiz yerlerden yapıyoruz. Sizde olmuyor ve bizde oluyorsa , sorun sistemde veya bizde değil , sizin yapma becerinizdedir.


- Netice olarak şuan yinede gelen şu geç yanıtların sebebi , şuan bir blog sistemi üzerinde uğraşmamızdandır. Yardım videoları hazırlanıyor ve bu videolar sistemlere yükleniyor. Böylelikle sistemi tam anlamıyla aktif bir şekilde kullanabileceksiniz. Ayrıca v7 filesi yayımlamamızdan sonra v8 filesleri hazırlamamızda bu geçen süreceki meyvelerden biridir.


@jakili; umarım şimdi anlamışsındır arkadaşım. Firmada sunucuda var , uygun fiyatta var. Aynı zamanda kaliteli sistemlerde var. Ama bu türkçe sistemi kullamayan sizin gibi bir müşteri var. O yüzden kendinizi tebrik etmelisiniz.



https://i.hizliresim.com/WGQ9Gq.png Bu geç cevap geç destek oluyorsa ne diyelim ki 6GB yıllık sunucu çok kısa sürede teslim alındı teşekkürler :)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst