mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

Ekran Görüntüsü (SS) Nedir, Nasıl Alınır ?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ßyMesMes
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 711
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba;

Oyun Hataları ve Çeviri Hataları için Ekran Görüntüsü (SS) istenmektedir. SS'in açılımı Secreen Shot 'tur. Bilgisayarınızın ekranında bulunan görüntüyü kaydetmek içindir. Peki nasıl alınır ekran görüntüsü ?

Oyun içerisinde ekran görüntüsü alacaksak, ekran görüntüsünü çekeceğiniz yere geldikten sonra klavyede bulunan Print Screen tuşuna basıyoruz. Bazı klavyelerde PrtScrn yada P.Screen yazıyor olabilir. (Resim-1) Daha sonra oyun klasörü içerisindeki Img klasöründen aldığımız ekran görüntüsüne ulaşabiliriz.

Farklı bir yerden ekran görüntüsü almak için ise, yine ekran görüntüsü alacağımız yere gelip, Print Screen tuşuna basıyoruz. (Resim-1)

Bu işlemden sonra bilgisayarımızda kayıtlı olan Paint programını açıyoruz ve Düzen sekmesine gelerek Yapıştır yazan kısma tıklıyoruz. (Resim-2)

Yapıştır dedikten sonra Paint ekranında aldığımız ekran görüntüsü çıkacaktır. Daha sonra Dosya sekmesinden Farklı Kaydet seçeneğini seçiyoruz. Karşımıza çıkacak ekranda resmi nereye kayıt edeceğimizi seçiyoruz, dosyamıza ne isim vereceksek yazıyoruz ve Kaydet düğmesine basıyoruz. (Resim-3)

Resim-1
84816831nt9.png


Resim-2
17494826ia7.png


Resim-3
85716551gs6.png
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst