HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
1-Cesaret pelerini 1 saatlik bunun yerine 200 lük ler getirilsin derim
2- + basmak çok zor dolunayı 12 basmada +9 yaptım dolunayda hal buysa ileride ne yapıcaz
3- Metinlerden çıkan bk sayısı 2 katına çıkarılmalı diye düşünüyorum ruh taşı gibi 2 şerli de düşebilir
4- bk nın az düşmesinden bk fiyatları uçuk
5- taşlar basarken yanmamalı
6- Bunu soruyorum sadece şurda 1 hafta sonra çarlarımızı ws atmaya başlıyacaz efsun botu eklenmeli efsun zaten çok zor geliyor bide oturup elimizle nasıl basıcaz
Emek serverin ne anlamı kalır ki bu söylediklerinden sonra.Hunk'dan farkı kalmadı oyunun.Oyun açılalı 2 gün oldu millet mavi çelik basmış
Oyunun tek zorluğu biyalog oda zaman gerektiren birşey.Bence hiçbir ayar ile oynanmamalı , aksine daha fazla zorluk getirilebilir.git turk oyna ozaman
emek serverin ne anlamı kalır ki bu söylediklerinden sonra.hunk'dan farkı kalmadı oyunun.oyun açılalı 2 gün oldu millet mavi çelik basmışoyunun tek zorluğu biyalog oda zaman gerektiren birşey.bence hiçbir ayar ile oynanmamalı , aksine daha fazla zorluk getirilebilir.
git turk oyna ozaman
Genelde bu oyunu bilmeyen insanların kurduğu cümleyi kurdun.Tebrik ederim , oynarım kardeşim yeterki sen iste.
Emek serverin ne anlamı kalır ki bu söylediklerinden sonra.Hunk'dan farkı kalmadı oyunun.Oyun açılalı 2 gün oldu millet mavi çelik basmışOyunun tek zorluğu biyalog oda zaman gerektiren birşey.Bence hiçbir ayar ile oynanmamalı , aksine daha fazla zorluk getirilebilir.
Oyunun tek zorluğu biyolog diyerek haksızlık etmişsin bence biyolog kadar zor olan + basmalarda var tamam belki 2 günde mavi çelik yapmış olabilirler ama yinede sürgünde + basmak için levi sembol düşürmek o kadar kolay değildir diye tahmin ediyorum bunun dışındaki düşüncelerine bende katılıyorum cevap verdiğin mesajdakiler gerçekleşirse oyunun amacı ve anlamı kalmaz zaten
Oyunun tek zorluğu biyolog diyerek haksızlık etmişsin bence biyolog kadar zor olan + basmalarda var tamam belki 2 günde mavi çelik yapmış olabilirler ama yinede sürgünde + basmak için levi sembol düşürmek o kadar kolay değildir diye tahmin ediyorum bunun dışındaki düşüncelerine bende katılıyorum cevap verdiğin mesajdakiler gerçekleşirse oyunun amacı ve anlamı kalmaz zaten
Benim zaten oyuna lafım yok.On numara beş yıldız , emeği geçen herkese teşekkür ederim.Örnek göstermek gerekirse evet , düşüncelerin için teşekkür ederim.
