HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba =)
Bu gün sizlere arşivimdeki logo tasarımlarından vereceğim =)
Ve basit bir kullanım yöntemini de göstereceğim =)
Evet bu sistem paylaşıldı. Bunun farkındayım ama ben sadece bir örnek olarak sizlere göstermek istedim =)
Asıl amacım logoların dağıtılması Piyasa da sürekli aynı şeyler geziyor 1 yıl önce açılıp kapanmış pvp serverlerin
logoları editlenip kullanılıyor aynı şeyi tekarar tekar kullanılmasıda bence piyasayi karartıyor =(
farklılık olsun =)
Bunlar sadece içinden 2 örnek =)
Ve eğer ki verdiğim sistemle bire bir aynı şekilde yaparsanız sonuç olarak ortaya çıkacak manzara budur =)
Evet arkadaşlar sistem ve logolar bu şekilde
Bir phtoshop programı ve bir kaç mouse dokonuşu ile sizinde benzersiz bir logonuz olsun =)
İyi kullanımlar =)
Bu gün sizlere arşivimdeki logo tasarımlarından vereceğim =)
Ve basit bir kullanım yöntemini de göstereceğim =)
Evet bu sistem paylaşıldı. Bunun farkındayım ama ben sadece bir örnek olarak sizlere göstermek istedim =)
Asıl amacım logoların dağıtılması Piyasa da sürekli aynı şeyler geziyor 1 yıl önce açılıp kapanmış pvp serverlerin
logoları editlenip kullanılıyor aynı şeyi tekarar tekar kullanılmasıda bence piyasayi karartıyor =(
farklılık olsun =)
Kod:
uiscript de minimap da aratın"name" : "OpenWindowBGI",
ve kod blogu bitişine ekleyin
en son logonuzu oluşturunca sonundaki uzatmasını .tga olarak degiştirin ve root a atın
{#minimap logotga
"name" : "asd",
"type" : "image",
"text_horizontal_align" : "center",
"outline" : 1,
"x" : -150,
"y" : 0,
"image" : "logo.tga",
},
Bunlar sadece içinden 2 örnek =)
Ve eğer ki verdiğim sistemle bire bir aynı şekilde yaparsanız sonuç olarak ortaya çıkacak manzara budur =)
Evet arkadaşlar sistem ve logolar bu şekilde
Bir phtoshop programı ve bir kaç mouse dokonuşu ile sizinde benzersiz bir logonuz olsun =)
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
İyi kullanımlar =)
Hocam yazı tipini
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.burdan indirdim ve kendi çapımda değişik kombinasyonlarla bu logoyu ortaya çıkardım
Son düzenleme:
direk rootun içine atmanız yeterli olacaktır ve hiçbiri psd degildir zaten hepsi temiz ve ve kalıba çıkarılmaya hazır resimlerdir. =)
Kardeş kod blog felan ekledim kolay işdide roota atın demişsin rootta hangi dizinlere
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 351
- Cevaplar
- 6
- Görüntüleme
- 754
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 1K
