HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Öncelikle Merhaba Elym2 Yönetimi ve Elym2 Oyuncuları
Bildiğiniz üzere sunucuya oturma sistemi geldi bu oturma sistemi iyi güzel hoş fakat oturduğumuz zamanda damage yiyoruz işte benim burada önerim başlıyor arkadaşlar Yüzbaşında hesaplarımızı kumaş için afk bırakıyoruz ve geldiğimizde hesaplarımız şehirde başlamış oluyor (bazı oyuncular hususi ch gezip hesaplarımızı kesiyorlar buda tekrar götür - tekrar getir olayına dönüyor ve oyuncular açısından zorluğa neden olabiliyor. Ben derimki oturduğumuz zaman koruma sağlansın (damage atma vb olmasın) böylelikle hem oyuncular memnun kalır hemde bu tekrar götür - tekrar getir olayına çözüm sağlanmış olur benim düşüncem bu yöndedir , iyi forumlar.
Peki ya sizlerin düşüncesi nedir?
Bildiğiniz üzere sunucuya oturma sistemi geldi bu oturma sistemi iyi güzel hoş fakat oturduğumuz zamanda damage yiyoruz işte benim burada önerim başlıyor arkadaşlar Yüzbaşında hesaplarımızı kumaş için afk bırakıyoruz ve geldiğimizde hesaplarımız şehirde başlamış oluyor (bazı oyuncular hususi ch gezip hesaplarımızı kesiyorlar buda tekrar götür - tekrar getir olayına dönüyor ve oyuncular açısından zorluğa neden olabiliyor. Ben derimki oturduğumuz zaman koruma sağlansın (damage atma vb olmasın) böylelikle hem oyuncular memnun kalır hemde bu tekrar götür - tekrar getir olayına çözüm sağlanmış olur benim düşüncem bu yöndedir , iyi forumlar.
Peki ya sizlerin düşüncesi nedir?
Son düzenleme:
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
Savaşlarda at çağırma olayına döner bu, oturduğun zaman koruma olucaksa ben derim ki oturunca oyuncunun içinden de geçilsin yoksa fırsatçılar kamp ateşi gibi bunu da fırsata çevirir ve savaşın ortasında oturur adam akıllı savaşamayız.
Oturup skil atıp tekrar oturanlarda olucaktır veya skil yememek icin tam ölücekkende oturanlar olucaktır.
Bu bir savaş oyunu afk bırakma veya sadece kuşak yapma oyunu değil savaşlarda düşünülerek yapılmalı birşey yapılacaksa.
Bir öneride bulunurken 2 kere düşünmek gerek diye düşünüyorum iyice geliştirilirse olabilir.
Doğru bir öneri güzel olabilir.
Güzel fikir Ferdi.
Benimle aynı düşüncede olduğunuza sevindim kankalar :smile:
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Çözüldü
Cevaplanmadı
game_option.quest Segmentation fault (core dumped)
- Cevaplar
- 10
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 9
- Görüntüleme
- 10K
