mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Buyukhosting Nasıl Bilirsiniz ?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan kurguz
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 15
  • Görüntüleme Görüntüleme 3K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar forumda araştırma yaptım şikayet konusu fazla yok ve konusuna olumlu yorum çok gelmiş bu firma;

*Files, sunucu, iletişim yönünden iyimidir?
*Müşterileriyle üslubu nasıldır ?
*Herhangi bir dolandırıcılık gibi bir durum yaşayan oldu mu ?
*Kaç senedir bu iş içerisinde ?


Farkettiğim kadarıyla daha önce sorun yaşayan müşterileri bile bu firmadan memnun kalmış ki bazı firmalar gibi sorunu olan müşterileriyle laf dalaşına girmemişler.

Sonuç olarak bu firmadan alışveriş yapsam memnun mu kalırım pişman mı olurum?
 
Filesleri Vs Herşeyi Güzel . Kendilerinden 8 Ay Boyunca Hizmet Aldım Aksilik Yaşamadım . Müşteri Memnuniyeti İLgi Alakalarıda Gayet Güzel Dolandırıcılık Vs Olmaz BuyukHostingde . Bence Alsan Memnun Kalacagın Kesin Yinede Sen Bilirsin Ben Öneririm. Wslik Fileslerinde +300 Görmüştü Bi Ara Serverim Maddi Durumdan Dolayı Kapattım . Yoksa Devam Ederdim :)
 
Arkadaşlar forumda araştırma yaptım şikayet konusu fazla yok ve konusuna olumlu yorum çok gelmiş bu firma;

*Files, sunucu, iletişim yönünden iyimidir?
*Müşterileriyle üslubu nasıldır ?
*Herhangi bir dolandırıcılık gibi bir durum yaşayan oldu mu ?
*Kaç senedir bu iş içerisinde ?


Farkettiğim kadarıyla daha önce sorun yaşayan müşterileri bile bu firmadan memnun kalmış ki bazı firmalar gibi sorunu olan müşterileriyle laf dalaşına girmemişler.

Sonuç olarak bu firmadan alışveriş yapsam memnun mu kalırım pişman mı olurum?

kendilerinden bir sunu aldım kurulum gayet hızlı server filesleri ise sıkıntısız önerir miyim dersen evet ancak kendilerine şunu söylemek istiyorum destek sistemini geliştirmeleri lazım kendilerine whatsapptan yazdığımda takmıyorlar acıkcası kaç kere bekledım yapıcaz dediler mesaj atıyorum dönmüyorlar en sonunda bende baska bilişim sitesinden satın aldım 1 aylık ödediğim sunucum suan boş para boşa gitti ama bu benım tercihim tabi giden para olsun benım için önemlı olan destek sıstemlerı ılgı gercekten düşük alacak kişiler bunu bir düşünsün derim ama tekrardan diyorum sunucuları sıkıntısız belki de yoğun oldukları için bana öyle denk geldi kendileri gayet iyidir kimseyi kötülemiyorum. Alabilirsiniz.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst