Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Calinan mavi ejderha katledenim!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Kurosaki-san
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 21
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Kardesım bu baron kılıcı olsa muharebe kılıcı olsa peri olsa sirius olsa hatta yari kin olsa anlarım serverda 1 adet var gordugun uzere zor mu? 50 tl verıyoruz al ıste gıttı ıtem ben daha yardımsever olacagınızı dusundum ama ne bu afra tafra?
 
xD yardım severlikle alakası yok Eğer Reel'de tanımıyorsan Deneme Amaçlı Takasa girmiyeceksin.

Konu kilit bence boşuna çabalıyorsun.
OYUN KURALLARINDA BU GAYET NET VE AÇIK YAZIYOR AYRICA ÜYE OLURKEN ZATEN BUNLARI KABUL EDİYORSUN ;)

...:: Konu Kilit ::...
 
°•ÚÑdérwòrLD• °;1363280' Alıntı:
Hesap güvenlikleri tamamen oyunculara aittir. Tl ile alınan itemelr içinde geçerlidir. Çalınan itemlerle veya hesapalrla ilgili iade yapılmaz. İspat etmeniz durumunda çalan kişniin hesabı kapatılır.

Kuralda bu :)
Linkide Bu :
http://www.turkmmo.com/mmomt2-duyurular/290300-yeni-mmomt2-oyun-kurallari.html

Evet başka itiraz eden :D

Son bır ıtırazım daha var adam koyde gezınıyor benım katledenle banı bıle yok banladım demıslerdı ... yuh artık ya :D:D:D itemlari depoya koyayım dıye gırdım :D adam acık :D:D: abı gulme krızıne gırıcem sımdı ya :D::D yazık valla yazık emegıme uzuluyorum ben bırakın bırakın dolaşsın adam ohh :D benı burda duyanda yok nasıl olsa :D: kımın umrunda degıl mı :D haha:D tıcket a da cevap yok ohhh:D yemın edıyorum artık bu iş çıgırından çıktı.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst