HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Kardesım bu baron kılıcı olsa muharebe kılıcı olsa peri olsa sirius olsa hatta yari kin olsa anlarım serverda 1 adet var gordugun uzere zor mu? 50 tl verıyoruz al ıste gıttı ıtem ben daha yardımsever olacagınızı dusundum ama ne bu afra tafra?
xD yardım severlikle alakası yok Eğer Reel'de tanımıyorsan Deneme Amaçlı Takasa girmiyeceksin.
Konu kilit bence boşuna çabalıyorsun.
OYUN KURALLARINDA BU GAYET NET VE AÇIK YAZIYOR AYRICA ÜYE OLURKEN ZATEN BUNLARI KABUL EDİYORSUN
...:: Konu Kilit ::...
Konu kilit bence boşuna çabalıyorsun.
OYUN KURALLARINDA BU GAYET NET VE AÇIK YAZIYOR AYRICA ÜYE OLURKEN ZATEN BUNLARI KABUL EDİYORSUN

...:: Konu Kilit ::...
Hesap güvenlikleri tamamen oyunculara aittir. Tl ile alınan itemelr içinde geçerlidir. Çalınan itemlerle veya hesapalrla ilgili iade yapılmaz. İspat etmeniz durumunda çalan kişniin hesabı kapatılır.
Kuralda bu
Linkide Bu :
http://www.turkmmo.com/mmomt2-duyurular/290300-yeni-mmomt2-oyun-kurallari.html
Evet başka itiraz eden
Kuralda bu

Linkide Bu :
http://www.turkmmo.com/mmomt2-duyurular/290300-yeni-mmomt2-oyun-kurallari.html
Evet başka itiraz eden

°•ÚÑdérwòrLD• °;1363280' Alıntı:Hesap güvenlikleri tamamen oyunculara aittir. Tl ile alınan itemelr içinde geçerlidir. Çalınan itemlerle veya hesapalrla ilgili iade yapılmaz. İspat etmeniz durumunda çalan kişniin hesabı kapatılır.
Kuralda bu
Linkide Bu :
http://www.turkmmo.com/mmomt2-duyurular/290300-yeni-mmomt2-oyun-kurallari.html
Evet başka itiraz eden![]()
Son bır ıtırazım daha var adam koyde gezınıyor benım katledenle banı bıle yok banladım demıslerdı ... yuh artık ya


itemlari depoya koyayım dıye gırdım
adam acık 
: abı gulme krızıne gırıcem sımdı ya
:
yazık valla yazık emegıme uzuluyorum ben bırakın bırakın dolaşsın adam ohh
benı burda duyanda yok nasıl olsa
: kımın umrunda degıl mı
haha
tıcket a da cevap yok ohhh
yemın edıyorum artık bu iş çıgırından çıktı.
ben ticket attıgımda 6 saat sonra admalar ban yiyor 
Normanci ile konuş

Sonrada adminle konuş

