HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
yok ben herşey, gectım ben hem turkce hemde ıngılızce metın2devde yazdım dıye ban yedım sebebıde turkce konusmam ? bunun neresini yanlıs madem oyle burdada onlar konusmayacak
kardeşim türkçe ingilizce farketmez bu forumda burada yazanları kimse dikkate almaz zaten ne anlattıklarını anlıyabilecek kapasitede biri fazla yok. ek olarak burada bu phyton kodlarını sıfırdan kullana bilecek kimse yok genel çogunluk hazır kod üzerinde değişiklik yapabilecek kapasitede.
ayrıca genel bir bilgi paylaşılmasını yalnış bulmasamda tam mana da metin2 ile ilgili değil genel bir konu olmaktadır bu phyton konusu
bana artislik yapanında kim oldugu belli
konu iyi bir konu olsada bu forum için gereksizdir.
ayrıca genel bir bilgi paylaşılmasını yalnış bulmasamda tam mana da metin2 ile ilgili değil genel bir konu olmaktadır bu phyton konusu
bana artislik yapanında kim oldugu belli

konu iyi bir konu olsada bu forum için gereksizdir.
kardeşim türkçe ingilizce farketmez bu forumda burada yazanları kimse dikkate almaz zaten ne anlattıklarını anlıyabilecek kapasitede biri fazla yok. ek olarak burada bu phyton kodlarını sıfırdan kullana bilecek kimse yok genel çogunluk hazır kod üzerinde değişiklik yapabilecek kapasitede.
ayrıca genel bir bilgi paylaşılmasını yalnış bulmasamda tam mana da metin2 ile ilgili değil genel bir konu olmaktadır bu phyton konusu
bana artislik yapanında kim oldugu belli
konu iyi bir konu olsada bu forum için gereksizdir.
konuyu acmamdaki amac farklı yorumları oku anlarsın sonra eleştir beni

sen 2 hafta geriden geliyorsunkardeşim türkçe ingilizce farketmez bu forumda burada yazanları kimse dikkate almaz zaten ne anlattıklarını anlıyabilecek kapasitede biri fazla yok. ek olarak burada bu phyton kodlarını sıfırdan kullana bilecek kimse yok genel çogunluk hazır kod üzerinde değişiklik yapabilecek kapasitede.
ayrıca genel bir bilgi paylaşılmasını yalnış bulmasamda tam mana da metin2 ile ilgili değil genel bir konu olmaktadır bu phyton konusu
bana artislik yapanında kim oldugu belli
konu iyi bir konu olsada bu forum için gereksizdir.
konunun asıl amacı uygun gidelip lütfen pls 
@karaca425; 3-4 gün önceki açılan türkçe phyton konusuysa eğer geriden geldiğim onada kapatılması yönünde ilk cevap yazanım ben.sen 2 hafta geriden geliyorsunkonunun asıl amacı uygun gidelip lütfen pls
![]()
ayrıca yorumları okudum karacım.
malesef türkmmo'daki bir çok şeyi yabancı forumlardan alıp geliştiriyonuz artislik yapmayın ürün koyun sonra konu muhabbeti yapın.
türkler olarakda iyi oldugumuz yerler var ama siz yabancı muhabbeti yapcaksanız boş bence adamlar türkçe anlattınız diye sizin yazınızı kaldırmışlarsa onların ayıbı siz aynısını yapacak değilsiniz. onlar adam değilse siz adam olun.
lafım geneldir. isteyen alınır isteyen alınmaz.
benim bu forumda gerçek manada hiç bir şey önünüze koyamadım ne bir sistem ekledim ne başka bir şey o yüzden kusruma bakmayın. bu kendi görüşüm.
Moderatör tarafında düzenlendi:
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 18
- Görüntüleme
- 2K
