HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Sonuc 8 -2 oldugunda Cervantes Arkadasımızın bahanelerı tukenınce hemn avans muabetıne geldı konu daha sonra bıde şahşağlı bır sekılde gelıp dıyo kı 3 avans verıyım felan la olum sen kımsın kı bıze avans vereceksın ? daha sozunun erı degılsın kımseye bırdaha sozumun erıyım dedıgını gormıyım
derken ?sonuc nasıl belli olur soylermsn bana
dunku verdigi avans ıcın konu acıyorsun bugunde avans verdı dıorsn nasıl oluyor anlatırmısn
Sonuç Belli![]()
hmm
dunku avansı bıdaha mı sayıyonuz matematıgınızı bıraz gelıstırn 
[sıze=2]vs de yenılınce dünkü avans mı oldu _? :ddddd yuco sen bari yan cizme hadi cervoyu çözdük ya sen ? [/sıze]
hmm :d dunku avansı bıdaha mı sayıyonuz matematıgınızı bıraz gelıstırn :d
Sonuc 8 -2 oldugunda Cervantes Arkadasımızın bahanelerı tukenınce hemn avans muabetıne geldı konu daha sonra bıde şahşağlı bır sekılde gelıp dıyo kı 3 avans verıyım felan la olum sen kımsın kı bıze avans vereceksın ? daha sozunun erı degılsın kımseye bırdaha sozumun erıyım dedıgını gormıyım![]()
canım
bana sunu desene
dünkü verdigi avans ıcın konuyu neden actın ?
bugun donup dolasıp nasıl avansa getırdnKardeşim şimdi dün ki vs atılmadı. Tamam bu gün o zaman neden vs atıldı ? Dün için değilmi ? Dün içinse avans geçerlidir.hmmdunku avansı bıdaha mı sayıyonuz matematıgınızı bıraz gelıstırn
![]()
Cervantes:
Sayın ergen genco ayda yılda bir giriyorum oyuna sizleri en son vsye küstürdükten sonra bugüne kadar el alamadığım vslerde dahi sizler gibi kaçtığım gittiğim gelmediğim görülmemiştir daha bir el dahi atmadan kendimi yda seni denemeden kaçmak nedir sence yok hayır bence atıldıktan sonra buraya girebilcek bi yüzün olmalıydı kendi adına kötü oldu tüh gerçi sizde o yüz yok hergün bıraktık deyip buralarda dolanıyosunuz internetimde ki problemden ötürü vs atılamadı ama buradayım dert ettiğin şeye bak ya hayır anlamadığım en son bu cocukca olayları awely ve lonely bey abin yapıyodu vsyi bıraktırdım hızlı giden atın diye bir söz var işten çıkınca vs atıldığın da bence bu konuyu extra olarak ben güncellicem bol şans

He bu arada atılmayan bir vs ye 5-0 teşhisi koyup üzerimden yine prim yapmaya çalışman ayrı bir ergenlik demeden geçemicim

