HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
assets içindeki virüs.exe virüs değil arkadaşlar. o virüstotalda en baştaki isminden dolayı virüs olarak algıladı onu. ama emin olmanız için o dosyaları silip tekrar yüklücem... Ajax ile birden fazla dosya upluad sistemi yaparken test olarak exe dosyası yüklemiştim ordan kalmış bir klasör. Assets klasörünün panelde olması lazım değildi yani başka bir çalışmamdan oraya kaymış. Kusura bakmayın tekrardan. O virus.exe de arkadaş teamviewer ile bağlanmıştı bana 2 dakka wc ye gittiğimde bir programın ismini virüs.exe diye değiştirmiş korkutmak için. 

[h=2]Trojan-PSW.Win32.Kates Zararlı bir yazılım degil mi virüs olarak paralo vs çalmak için ?[/h]
Linkler yenilendi..
Searking96 bu yaptığım panel için çok uzun bir süre uğraştım sizce bu kadar emeği milleti dolandırmak içinmi verdim ? Millete zarar vermek istesem eğer bu kadar uğraşmam ve çok deli işlere girerim 1 2.si ise klasörün oraya kaydığını bilmiyorum. Assets klasörü başka bir çalışmamdan oraya kaymış php de copy işlemlerini test ederken yanlış yere atmışım demekki. 3.sü ise eğer gerçekten milletin parolasını vs çalmak için bu işe girdim diyelim virüstotalda zaten gözüküyormuş virüs olduğu sizce atarmıydım o linki ? sizin parolanızı çalıp ne yapıcam ben. Güvenmiyorsanız indirmezsiniz. Tekrardan kusura bakmayın
Edit : virüs.exeyi virüs gibi anlatmışım dediğim gibi arkadaşın şaka kurbanı oldum. o virüs algılama programı ismi virüs olan tüm dosyalara trojan diyor zaten. Sağlam bir virüs tarama programı ile virüs.exeyi tarayın bi bakın virüs varmı. Zaten gerek kalmıcam linkleri güncelledim.
Searking96 bu yaptığım panel için çok uzun bir süre uğraştım sizce bu kadar emeği milleti dolandırmak içinmi verdim ? Millete zarar vermek istesem eğer bu kadar uğraşmam ve çok deli işlere girerim 1 2.si ise klasörün oraya kaydığını bilmiyorum. Assets klasörü başka bir çalışmamdan oraya kaymış php de copy işlemlerini test ederken yanlış yere atmışım demekki. 3.sü ise eğer gerçekten milletin parolasını vs çalmak için bu işe girdim diyelim virüstotalda zaten gözüküyormuş virüs olduğu sizce atarmıydım o linki ? sizin parolanızı çalıp ne yapıcam ben. Güvenmiyorsanız indirmezsiniz. Tekrardan kusura bakmayın
Edit : virüs.exeyi virüs gibi anlatmışım dediğim gibi arkadaşın şaka kurbanı oldum. o virüs algılama programı ismi virüs olan tüm dosyalara trojan diyor zaten. Sağlam bir virüs tarama programı ile virüs.exeyi tarayın bi bakın virüs varmı. Zaten gerek kalmıcam linkleri güncelledim.
Son düzenleme:
emeginiz için teşekkürler ben paylasımın hakkında kötü bir yorum yapmadım sadece virüs totaldaki dikkatimi çekti ondan söyledim ben sölemesem baskası söyleyecek emeginiz için saygı duyarım.
emeginiz için teşekkürler ben paylasımın hakkında kötü bir yorum yapmadım sadece virüs totaldaki dikkatimi çekti ondan söyledim ben sölemesem baskası söyleyecek emeginiz için saygı duyarım.
estağfurullah tabiki söyliyeceksiniz bu gibi durumları. her şeyden önce kullanıcının güvenliği. ben bu virüs işlerine hiç kalkışmadığımdan dolayı yanlış anlaşılmamak için uzun açıklamalar yaptım. tekrardan kusura bakmayın
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 17
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 53
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 238
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 386
