noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

çanlara ort gelıyormuş !!!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan 55Ayaz
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 15
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Nekadar Dogru blmıyorum Ama Söylentıye gore Çanlara Ort gelıcekmış, turnuvadan Sonra.. Gelmesını ıstemıyoruz. 1.500 2Bın T lık çanlar aldık Verdıgımız Paralar Boşuna gıdıcek. Eğer Çanlara ort gelıcekse Bunların Bir Bedeli Olsun..


Yetkılı Birisi Bu konuya cevap verırse Sevınırım. iyi forumlar
 
Nekadar Dogru blmıyorum Ama Söylentıye gore Çanlara Ort gelıcekmış, turnuvadan Sonra.. Gelmesını ıstemıyoruz. 1.500 2Bın T lık çanlar aldık Verdıgımız Paralar Boşuna gıdıcek. Eğer Çanlara ort gelıcekse Bunların Bir Bedeli Olsun..


Yetkılı Birisi Bu konuya cevap verırse Sevınırım. iyi forumlar

Zamanında herkez bu tarz bedeller ödüyerek bu tür çanları satın aldılar bağzıları ise üç kuruşa aldılar. Serverde zaten bir dengesizlik mevcut eğer ortalama gelirse dengeler yerine oturacak kimse size 2000t'e çan alın demedi. Başka karakter dizebilirdiniz bu tamamen benim düşüncem bence hiç bir şekilde bedeli olmak zorunda değil.
 
Zamanında herkez bu tarz bedeller ödüyerek bu tür çanları satın aldılar bağzıları ise üç kuruşa aldılar. Serverde zaten bir dengesizlik mevcut eğer ortalama gelirse dengeler yerine oturacak kimse size 2000t'e çan alın demedi. Başka karakter dizebilirdiniz bu tamamen benim düşüncem bence hiç bir şekilde bedeli olmak zorunda değil.


Bu senın bakış Açın. sende saman karekterı olup Ortalamalı Çan kullansaydın Sende itiraz ederdın. Nınja kullandıgın ıcın Bu Durumu gayet normal karşılıyorsun..
 
Nekadar Dogru blmıyorum Ama Söylentıye gore Çanlara Ort gelıcekmış, turnuvadan Sonra.. Gelmesını ıstemıyoruz. 1.500 2Bın T lık çanlar aldık Verdıgımız Paralar Boşuna gıdıcek. Eğer Çanlara ort gelıcekse Bunların Bir Bedeli Olsun..


Yetkılı Birisi Bu konuya cevap verırse Sevınırım. iyi forumlar

Çanlara ortlama gelmesi gibi bir düşünce var evet, amma ve lâkin duruma göre getireceğiz. Henüz belirli bir tarih yok, belki gelir, belki gelmez.

Çanlara ortalama gelmesi taktirinde açıklama yapılır. Şu an servera yeni item dönüşümleri getirdik, bu itemler de Bloklama mevcut.

Yani ilk olarak bu Bloklamanın ortalama üzerinde etkisine bakacağız, eğer server da ki damageler eşitlenir ise ortalama gelmesinde bir sıkıntı görmüyorum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst