HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
1. Ben arkadaslarıma sordumda fazladan gelen olursa vs yi atmam demişler.
2. Önceden belirlenmiş konusulmuş bi olay var ve istediği gibi kullanmakta özgür.
3. Bu vs yarım kaldı doğru tekrardan sadece hp cilerin oldugu yerde 0 0 dan 1.000T sine tekrardan baslayalım teklifini kabul etmeyen Anguilla olmuştur.
4. Sizin bulundunuz ortamda vs atılmıyorum kardeşim buda açık bi gerçek![]()
Kolay gelsin TEBRİKLER![]()
'4. Sizin bulundunuz ortamda vs atılmıyorum kardeşim buda açık bi gerçek
' 'atılmıyorum' Bu ne demek ? Sanki çarda sen varmışsın gibi konuşuyorsun, ilginç gerçekten . Vsde kaçmayan arkadaşa tebrikler ^^
Anlasma basta vardi diyen gence sorun 30 kisinin icinde 5-3 de isinlananlarin ilk oncesi omu sonrasimi yoksa gene heyecan yapip ben polat alemdar demeye mi baslicak ona gore siginaklarimiza girelim'4. Sizin bulundunuz ortamda vs atılmıyorum kardeşim buda açık bi gerçek'
'atılmıyorum' Bu ne demek ? Sanki çarda sen varmışsın gibi konuşuyorsun, ilginç gerçekten . Vsde kaçmayan arkadaşa tebrikler ^^

1. Ben arkadaslarıma sordumda fazladan gelen olursa vs yi atmam demişler.
2. Önceden belirlenmiş konusulmuş bi olay var ve istediği gibi kullanmakta özgür.
3. Bu vs yarım kaldı doğru tekrardan sadece hp cilerin oldugu yerde 0 0 dan 1.000T sine tekrardan baslayalım teklifini kabul etmeyen Anguilla olmuştur.
4. Sizin bulundunuz ortamda vs atılmıyorum kardeşim buda açık bi gerçek![]()
Kolay gelsin TEBRİKLER![]()
Ws skoru 5 - 3 ken sonradan belirtildi en başta söylenmedi eger böyle bişey denseydi önceden farkı Map'ta farklı Ch kanalında ws en başından atılırdır mazirete luzum yok arkadaşın Gaz'ıda biryere kadarmış demekki !
Vs den haberm bile yoktu sonradan öğrendim olsaydı farklı olurdu.'4. Sizin bulundunuz ortamda vs atılmıyorum kardeşim buda açık bi gerçek'
'atılmıyorum' Bu ne demek ? Sanki çarda sen varmışsın gibi konuşuyorsun, ilginç gerçekten . Vsde kaçmayan arkadaşa tebrikler ^^

Bizde böle kardeş. Sığınağını yıkmaz zor değil haniAnlasma basta vardi diyen gence sorun 30 kisinin icinde 5-3 de isinlananlarin ilk oncesi omu sonrasimi yoksa gene heyecan yapip ben polat alemdar demeye mi baslicak ona gore siginaklarimiza girelim![]()
Sen sadace sözü söleyeni anlamıssın bide sölemek istediğini anlamaya çalışırsan sevinirim 
