Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Anguilla Vs YANLIZKENT

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan EvunpoLs
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 24
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

1. Ben arkadaslarıma sordumda fazladan gelen olursa vs yi atmam demişler.
2. Önceden belirlenmiş konusulmuş bi olay var ve istediği gibi kullanmakta özgür.
3. Bu vs yarım kaldı doğru tekrardan sadece hp cilerin oldugu yerde 0 0 dan 1.000T sine tekrardan baslayalım teklifini kabul etmeyen Anguilla olmuştur.
4. Sizin bulundunuz ortamda vs atılmıyorum kardeşim buda açık bi gerçek :)

Kolay gelsin TEBRİKLER
:cool:

'4. Sizin bulundunuz ortamda vs atılmıyorum kardeşim buda açık bi gerçek :)'

'atılmıyorum' Bu ne demek ? Sanki çarda sen varmışsın gibi konuşuyorsun, ilginç gerçekten . Vsde kaçmayan arkadaşa tebrikler ^^
 
'4. Sizin bulundunuz ortamda vs atılmıyorum kardeşim buda açık bi gerçek :)'

'atılmıyorum' Bu ne demek ? Sanki çarda sen varmışsın gibi konuşuyorsun, ilginç gerçekten . Vsde kaçmayan arkadaşa tebrikler ^^
Anlasma basta vardi diyen gence sorun 30 kisinin icinde 5-3 de isinlananlarin ilk oncesi omu sonrasimi yoksa gene heyecan yapip ben polat alemdar demeye mi baslicak ona gore siginaklarimiza girelim :cool:
 
1. Ben arkadaslarıma sordumda fazladan gelen olursa vs yi atmam demişler.
2. Önceden belirlenmiş konusulmuş bi olay var ve istediği gibi kullanmakta özgür.
3. Bu vs yarım kaldı doğru tekrardan sadece hp cilerin oldugu yerde 0 0 dan 1.000T sine tekrardan baslayalım teklifini kabul etmeyen Anguilla olmuştur.
4. Sizin bulundunuz ortamda vs atılmıyorum kardeşim buda açık bi gerçek :)
Kolay gelsin TEBRİKLER
:cool:

Ws skoru 5 - 3 ken sonradan belirtildi en başta söylenmedi eger böyle bişey denseydi önceden farkı Map'ta farklı Ch kanalında ws en başından atılırdır mazirete luzum yok arkadaşın Gaz'ıda biryere kadarmış demekki !
 
Anlasma basta vardi diyen gence sorun 30 kisinin icinde 5-3 de isinlananlarin ilk oncesi omu sonrasimi yoksa gene heyecan yapip ben polat alemdar demeye mi baslicak ona gore siginaklarimiza girelim :cool:
Bizde böle kardeş. Sığınağını yıkmaz zor değil hani :cool: Sen sadace sözü söleyeni anlamıssın bide sölemek istediğini anlamaya çalışırsan sevinirim :)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst