HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Biz vs demedik önce pm den yazdı atmadım sonra bagırmaya geçti atmadım herşeyin zamanı var. Zamanı gelince ben çıkarım atarım vs mi sen dert etme. Şunuda söleyimde hızlı giden atın bilirsiniz gerisini bi söz daha varda yazmıcamDün ws atalım diyip bagırmadan Ego'nuzu tatmin ediyordunuz adam yanınıza gelip PasquenLy ws atalım dediginde neden ws atmıyorsunuz Tamam görünüşünüzün gideri varda icraat'ta Kuru sıkı'sınız Anca ses cıkartırsınız !
KOLAY GELSİN Biz vs demedik önce pm den yazdı atmadım sonra bagırmaya geçti atmadım herşeyin zamanı var. Zamanı gelince ben çıkarım atarım vs mi sen dert etme. Şunuda söleyimde hızlı giden atın bilirsiniz gerisini bi söz daha varda yazmıcamKOLAY GELSİN
Bilirim hızlı giden atın Kostumu efsunsuz olur ws atmam der Kostumu yansıtır efsunu 4-4 lük ilgini cektiyse elimde bu konuyla ilgili fotograf'larda var Hızlı giden At'ın seyrek duşen LonneLy Kovboyu . Teşekkürler sanada kolay gelsin
Son düzenleme:
Vs den haberm bile yoktu sonradan öğrendim olsaydı farklı olurdu.![]()

2. Önceden belirlenmiş konusulmuş bi olay var ve istediği gibi kullanmakta özgür.
3. Bu vs yarım kaldı doğru tekrardan sadece hp cilerin oldugu yerde 0 0 dan 1.000T sine tekrardan baslayalım teklifini kabul etmeyen Anguilla olmuştur.
4. Sizin bulundunuz ortamda vs atılmıyorum kardeşim buda açık bi gerçek![]()
Kolay gelsin TEBRİKLER![]()

Haberin olmadan maşallah çok iyi anlatmışsın maddeler halinde atan kişiler bu kadar net açıklayamazdı. Kutlarım

- Kazanan arkadaşa tebrikler.
Senin keyfine goremi hareket edicez , dünya senin etrafında dönüyör sanmaBiz vs demedik önce pm den yazdı atmadım sonra bagırmaya geçti atmadım herşeyin zamanı var. Zamanı gelince ben çıkarım atarım vs mi sen dert etme. Şunuda söleyimde hızlı giden atın bilirsiniz gerisini bi söz daha varda yazmıcamKOLAY GELSİN

