HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Bana sorarsan gayet güzel bir server ancak iyi olduğu kadar sıkıntılı yönleri de var tabii ki.
Şuan serverda player sıkıntısı biraz fazla. Bu sebepten oyuncuları geri kazandırmak adına ban affı yapılıyor. Servera yeni oyuncular kazandırmak adına yapılmış kolaylıklar da var. Ancak eski oyunculara yetişmek biraz daha zor gibi. Kostüm sistemi, efsun dizilişleri vs. bunları anlayıp onlara ayak uydurman biraz zaman alacak. Gönül isterdi ki bundan 2 3 yıl öncesinde başlayabilseydin oyunun zevkini fazlasıyla çıkarabilirdin. Rekabet olsun, dostluklar, düşmanlıklar.. (Tabii ki oyun içerisinde).
Ben ara verdim sınav dolayısı ile. Ama yazın tekrar başlamayı düşünüyorum. Ancak çoğu arkadaşım bıraktığından nasıl bir ortam hazırlayacak bana server hiçbir fikrim yok.
Benim görüşlerim bunlar umarım yardımcı olmuşumdur.
Şuan serverda player sıkıntısı biraz fazla. Bu sebepten oyuncuları geri kazandırmak adına ban affı yapılıyor. Servera yeni oyuncular kazandırmak adına yapılmış kolaylıklar da var. Ancak eski oyunculara yetişmek biraz daha zor gibi. Kostüm sistemi, efsun dizilişleri vs. bunları anlayıp onlara ayak uydurman biraz zaman alacak. Gönül isterdi ki bundan 2 3 yıl öncesinde başlayabilseydin oyunun zevkini fazlasıyla çıkarabilirdin. Rekabet olsun, dostluklar, düşmanlıklar.. (Tabii ki oyun içerisinde).
Ben ara verdim sınav dolayısı ile. Ama yazın tekrar başlamayı düşünüyorum. Ancak çoğu arkadaşım bıraktığından nasıl bir ortam hazırlayacak bana server hiçbir fikrim yok.
Benim görüşlerim bunlar umarım yardımcı olmuşumdur.
Pidge serverinde fiyatlar fazla keith serverinde paran varsa 10 dakikada dizersin hunkta oyuncu sıkıntısı var
Kaç adet Görevli mevcutHayır bir sorun yaşamazsınız.Hoşgeldiniz![]()
fazla gibi geldi ama oyun nüfusunu bilmediğim için 
Kaç adet Görevli mevcutfazla gibi geldi ama oyun nüfusunu bilmediğim için
![]()
Toplam 15 yetkili mevcut , hoş geldiniz.
Selam arkadaşlar
Sırf server Turkmmo'nun olduğu için başlıyıcam.Sonuçta marka büyük.Ne dersiniz server nasıl ? bunu turkmmoda sormak tuhaf ama kötü ve iyi yönlerini öğrenmek istedim.
Bu server 'da herkes öyle kolay kolay biyerlere gelemez, server gerçekten emek diğer oynadığın emek serverleri unut başka biyere benzemiyor. Dahasını oynayıp kendin gör

-welkam tu pidge
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 35
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 47
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 41
