HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Gardaş sanada hak vermek lazım. Eger Suranın ve Nınjanın 6 skille ısletme ozellıgı şamanlara savascılara ve bıcakcılarada verılmelıdır kı bı taraf asırı guclu olurken dıgerlerı pasıf durumda kalmasın. Şamanın bı şansıda full delıcı dızıp düz vurması var. Yanı toptan bı skil duzenlenmesı lazım.
100 bloktan sonra yırtınsında vurulmuyor.
100 büyü olduktan sonra damage çıkmıyor zaten.
100 büyü 100 şaman dizsen vurdukça karşının hpsi dolar heralde.
Şamanla vs atmak hayal zaten.
100 bloktan sonra yırtınsında vurulmuyor.
100 büyü olduktan sonra damage çıkmıyor zaten.
100 büyü 100 şaman dizsen vurdukça karşının hpsi dolar heralde.
Şamanla vs atmak hayal zaten.
Şamanla vs atılmaz zaten
ayrıca şamanın tek şansı savaşda k.karaterlere ve vs lık lere duz vurarak kesmek
onun dısında yapabıldıgı pek bısey yok. Genelde herkesın zaten 80 75 90 büyü savunması oluyor. Blokda 70 üzeri oluyor adam 100 yapsa yıne bişi yapamıcayak.Konuyu amacından saptırıp farklı şeylere yoğunlaşmayın lütfen. Şaman için konuşacaksanız farklı bi konu açabilirsiniz
Yorum atip goruslerini belirten arkadaslara tesekkurler iyi oldu yazanda kendince hakli kotu olmus yazanda herkes dusuncesini dahada yazdikca butun problemler goz onune gelir herkes sıkıntısını belirtir ve guzel bir cozum bulunur diye umuyorum
Merhaba arkadaşlar, kıvılcım vurusu skili hakkında bazı arkadaslarımızında dedigi gibi herhangi bir anket yapılmadan, yada oyunculara haber eldilmeden böylesi büyük bir değişikliğin yapılması gerçekten içler acısı. Hani bir benzetme ile örneklendirelim oyun kurucusunu başbakan gmleri millet vekili farzeedersek kıvılcım vurusu skilinin damagesi de asgari ücret olsun, sen halka bir bucuk sene boyunca 1300 lira ücret verirsen halk ona göre kendini ayarlar geçimini o ücret üzerinden yürürlügüge bir süregenlige sokar. Ama sen bir bucuk sene sonra sabah uyanınca halkın 1300 lira olan gelirini 650 liraya düşürürsen hemde hiç bir oylamaya sunmadan kafana göre(oyun senin kontrolunde olabilir ama kafana göre boyle birşey olması gerçekten hiç iç acıcı değl)eger bu insanlar ac kalır yoksulluktan kırılır gideerler. Bunu oyuna uyarlayacak olursak eger bütün setler o kadar masraf, emek çöp olur. Cogu zaten oyunu bırakır cunku elinde kalacak itemler kıvılcım olmadan o damage 18 k dan asagı attıgı sürece k.k bir ninjanın iç bir şansı yok. Ama ben böyle birşeyi elbet bekliyordm elsiz çözmenin kalktıgı gibi, elsiz kıvılcımın kalktıgı gibi vs ornegimiz cok insanları siteden yeni item cekmeye mecbur kılacak durumlar haline getirip tam iyi bir yere gelmişken cogunun zemine burun üstü cakıldıgını da gördük. Ama kıvılcım böyle olmamalıydı boyle adildi durumlar. Misal benim 445 450 bh oldugu zaman 14-15 sn de bir çözme atabiliyordm aynı bhda bir sura 2-3 sn arası bir çözme atabiliyor e ortalama benim 1 kıvılcımımı atana kadar karsımdakı sura bana en kotusuden kritikli de demiyirom kritiksiz 7 k atar, benim k.k setimde de en fazla 51-52 hp olduguna göre 3 tane çözme kritkli girse hiç bir sansım yok cogu arkadasında dedigi gibi eşitleniyor durumlar boyle adildi dolayısı ile bir bucuk seneye yakn zamandır oyle kalmalı milletin cebi dolsun diye emeklerden olunmamalıdır. Hemen ardından saman konusuna burda geçmeye gerek yok arkadasında dedigi gibi o konu hakkındabir konu acılabilir. İyi forumlar
Ha unutuyordum bu dalga geçsin para getirisi olmazsa lycan bile devreye gireblir dikkatli olun derim ben para önemli =)
Ha unutuyordum bu dalga geçsin para getirisi olmazsa lycan bile devreye gireblir dikkatli olun derim ben para önemli =)
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 12
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 62K
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 356
