HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Dostum nasıl bi sabır var sen de ğğ 3 gün bastım gina gelip bırakmışım ğğ
Gardaş bir şeyi yapacaksan tam yapacaksın yarım yamalak olmayacak
Napalım atıyoruz işte mecbur gelecek. Şuandada hala atma işlemı devam edıyor. Dun bıraz bıraktık atmayı Para bıttı
Sonra tekrar bi 10 t Kastım onun efsunlarını bı atayım gelir inşALLAH hayırlısı diyek 
Gardaş bir şeyi yapacaksan tam yapacaksın yarım yamalak olmayacakNapalım atıyoruz işte mecbur gelecek. Şuandada hala atma işlemı devam edıyor. Dun bıraz bıraktık atmayı Para bıttı
Sonra tekrar bi 10 t Kastım onun efsunlarını bı atayım gelir inşALLAH hayırlısı diyek
![]()
Para bitecek kadar efsun bastin demek vay anasını
hayırlısı olsun kardeşim 
Para bitecek kadar efsun bastin demek vay anasınıhayırlısı olsun kardeşim
![]()
Gardaş sırf efsun ıcın ayrı t kasıyom. Silahı cekmeden once 90 t kadar ayırdım hepsını attık ama gelmedı
90 t Gitti yanı
Bugun kastım bıraz atacam bıraz daha
Nidek gelmıo
Bilsem dogrudan 90 t lık atmazdım kasa kasa atardım 
Gardaş sırf efsun ıcın ayrı t kasıyom. Silahı cekmeden once 90 t kadar ayırdım hepsını attık ama gelmedı90 t Gitti yanı
Bugun kastım bıraz atacam bıraz daha
Nidek gelmıo
Bilsem dogrudan 90 t lık atmazdım kasa kasa atardım
![]()
:d napiyon sen 90 t ne 😂😂
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 45
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 38

