Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
Hikaye Ekle

SiLencer-10 // lEwiLDragoNl-5

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Moneeta
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 16
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Setine vs attık helal olsun setide verdi çöp set verdiği için almadım, kendi vs setinide verseydi dürüstlük ölmez kardeşim onuda almazdım Allah var yukarda vs için teşekkürler Tebrikler..
 
Oncelikle sunu soylim herhangi bi taraf degilim. Olayin icinde olup gordgum seyi yaziyorum.

Vs atmadan önce " Setine denildi " hangi set oldugu ile ilgili bir anlasma yada kural konulmadi yanlışmiyim ?

Arkadaşın hangi seti ticarete koydugunu bilmiyorum fakat sözünde durup veriyorum dedi. Burda senin kimseyi yargilamaya hakkin yok o setmis bu setmis diye. Set veriyor muydu ? - evet.

2. fotografta sadece bir "gururluyum" yazisi yazmissin bana oyle geldi bos bir yazi.

Herneyse 2 tarafada tebrikler guzel vs izlettiniz.

Ama unutmadan bigun fazla gurur ... .... :)

Iyi forumlar herkese
 
Oncelikle sunu soylim herhangi bi taraf degilim. Olayin icinde olup gordgum seyi yaziyorum.

Vs atmadan önce " Setine denildi " hangi set oldugu ile ilgili bir anlasma yada kural konulmadi yanlışmiyim ?

Arkadaşın hangi seti ticarete koydugunu bilmiyorum fakat sözünde durup veriyorum dedi. Burda senin kimseyi yargilamaya hakkin yok o setmis bu setmis diye. Set veriyor muydu ? - evet.

2. fotografta sadece bir "gururluyum" yazisi yazmissin bana oyle geldi bos bir yazi.

Herneyse 2 tarafada tebrikler guzel vs izlettiniz.

Ama unutmadan bigun fazla gurur ... .... :)

Iyi forumlar herkese

Herkes ne ekerse onu bicer seninle vs yi tartışacak değilim bişy de sölemiyorum setin peşindede koşmuyorum edit için kimsenin kalbini kırmaya değmez bu oyun fazla ciddiye alma bence Onur
 
Herkes ne ekerse onu bicer seninle vs yi tartışacak değilim bişy de sölemiyorum setin peşindede koşmuyorum edit için kimsenin kalbini kırmaya değmez bu oyun fazla ciddiye alma bence Onur

Sanaldaki bir oyunu niye ciddiye alayim ?

Tartisilcak bisi yok burada disardan görünen neyse ben onu yazdim. Yazdigim seyde bi yaran var ki gocunuyorsun ?
Burda da özgürce yorum yapiliyor hatirlatirim ?

Sen ilk önce karşıdaki rakibin kim olursa olsun SAYGI duymasini ogren.

Hadi iyi forumlar
 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst