HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
öncelikle herkese neşeli bi çarşamba gününden merhabalar. tartısma amaçlı bırsey yazan yada yazmak ısteyen kımseyı konumda ıstemıyorum.konu açma sebebim rakip arıyoruz chunjo olarak .diğer bayraklarda savasıcak kısı kalmadı resımlerdede görüldüğü gibi kesilen chunjoya sığınıyor herkesi katamayiz gerci tayfa belli phantoms kirmizi oldugunda kirmizi olup sari oldugunda acizlikten sari olanlar
diyeceğim o ki rakip arıyoruz rakiiiippp savaştan korkmayan agzından çok elleri iş yapan oyununa bakan kessede kesilsede gülüp geçen edepli delikanlı rakipler arıyoruz saygılarr 
diyeceğim o ki rakip arıyoruz rakiiiippp savaştan korkmayan agzından çok elleri iş yapan oyununa bakan kessede kesilsede gülüp geçen edepli delikanlı rakipler arıyoruz saygılarr 
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Son düzenleme:
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
Ben zaten en basindan yazdim.tartisma yaratanlar ciksin diye konu sahibi benim cikin susun dememe ragmen hala biseylerin pesindesiniz cikarmisiniz konudan tartisma yaratmadan?
Hakaret olmadığı,konu amacından çıkarılmadığı sürece tartışma olabilir çünkü burası bir forum.Hakaret ediliyorsa şikayet butonuyla şikayet edersin yönetici konuyu inceler gereken neyse yapar
[h=2]En kötü insanlar, birine muhtaç olduklarında, dünyanın en iyi insanı kesilirler.[/h]
Arkadaş nasıl cins insanlar var ben anlamış değilim rekabet olsun daha iyi savaslar olsun diye kaya uygulaması konuldu. Fakat adamlar yenılgıyı acızlıgı buyuklugumuzu kabul ederek sığınmacı gibi hepsi Sarı bayrak olmuşlar. Karşımıza cıkacak bi rakip göremiyoruz.. Buda güzel ne demişler bükemediğin eli öpeceksin bunlarda elimizi öpüyor bızde sevgimizi gösteriyoruz :ka19:

