HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
* Konuyu kaldırma kararı aldım kimseye daha fazla kötülük yapmak istemiyorum artık bazılarınız vürüs programları ile taratsada içersine koydugum shell tarzı acıklar nedeniyle üzgünüm
koydugum açıgı bulanlar yine kullansın dosya yoneticisi tarzında bir açık
vicdan azabı ile yanmak istemiyorum acıgın resimleri
bana zarar verdikleri için bende insanlara vermek istedim bi an yeyse kapildim vürüs programlarının görmediği birçok yerde yem olarak bunlardan mevcuttur herkesten özür dilerim çaldığım panellerin sahiplerindende özür diliyorum
![]()
![]()
Açıgımdan birinin kaynak kodları bulup silebilenler kullansın
Herkesten özür dilerim
Editlendigine Göre Kapatıldı
* Konuyu kaldırma kararı aldım kimseye daha fazla kötülük yapmak istemiyorum artık bazılarınız vürüs programları ile taratsada içersine koydugum shell tarzı acıklar nedeniyle üzgünüm
koydugum açıgı bulanlar yine kullansın dosya yoneticisi tarzında bir açık
vicdan azabı ile yanmak istemiyorum acıgın resimleri
bana zarar verdikleri için bende insanlara vermek istedim bi an yeyse kapildim vürüs programlarının görmediği birçok yerde yem olarak bunlardan mevcuttur herkesten özür dilerim çaldığım panellerin sahiplerindende özür diliyorum
![]()
![]()
Açıgımdan birinin kaynak kodları bulup silebilenler kullansın
Herkesten özür dilerim
Hiçbir Hata Bir Diğeriyle Örtülemez.
Yapılan İş Piyasada Olduğunuzdan Beri Kazanmış Olduğunuz İsmin ve Güvenirliğin Üzerine Sert Bir Çizgi Çekmiştir Umarım Farkındasınızdır.
Konu sahibi arkadaşın üyeliği güvenlik nedeniyle süresiz kapatılmıştır. Mesajı editleyenin kendisi olmadığını iddia ediyor. İncelemeler sonucu söylediği gibi çıkarsa hesabı kendisine iade edilecektir
Merhabalar, Oncellikle Piyasadan Çekildiginize Çok Üzgünüm Allah Yolunuzu Acık Etsin Birşey Diyemıyorum.
Yinede Güle güle . Skype Adresinizi Atarmısınız Acaba ? Kurulum hakkında Yardım ıstıyorum. Şimdiden Tessekurler
Yinede Güle güle . Skype Adresinizi Atarmısınız Acaba ? Kurulum hakkında Yardım ıstıyorum. Şimdiden Tessekurler
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 5K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 532
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 408
- Görüntüleme
- 46K
- Cevaplar
- 69
- Görüntüleme
- 3K
