mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Scarlet 1
Scarlet
Hikaye Ekle

Cirkin Vs Jr7

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan bufeci
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 67
  • Görüntüleme Görüntüleme 4K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Sen tüm sv'nin itemlerini toplarsın ben ise 1 kişiden kostum alırım !

Gelelim arenaya Tebrikler cirkin pardon apoloo ve commander loncası :)

Gelelim arenaya Tapınakta vs atıp 12 k 12 k 10 k damage yiyen çirkin neden ölmüyor ? Arena davet ediyoruz 5-0 cirkin kesiliyor

efendice konuşup tebrik ediyoruz Cirkin şey video atıyor video almıyacagımı söylemiştim kanıt istersen şerefini koy kanıt olarak :)

Hadi Kral öpüldün :m26:






Canım benim ile yazıştığınız her anı karelerken dikkatli ol yazdığın hakaretleri 'kral s.yrz' vesair de görüntülüyorsun :D

'Sizin borunuz artık ötmüyor' bu lafına karşılık video'u izlemeni öneriyorum :D Biologlu halin ile bile boyunun ölçüsünü aldırıyoruz sana
İtem topladığıma dair kanıtın varsa yorumlara yapıştır Video almıyacağımı söylemiştim gibi ağlamalara hacet yok
Her vsni video alıyorsun konu ben olunca almıyorsunuz bu neyin tereddütü :D
 
Son düzenleme:
Sen tüm sv'nin itemlerini toplarsın ben ise 1 kişiden kostum alırım !

Gelelim arenaya Tebrikler cirkin pardon apoloo ve commander loncası :)

Gelelim arenaya Tapınakta vs atıp 12 k 12 k 10 k damage yiyen çirkin neden ölmüyor ? Arena davet ediyoruz 5-0 cirkin kesiliyor

efendice konuşup tebrik ediyoruz Cirkin şey video atıyor video almıyacagımı söylemiştim kanıt istersen şerefini koy kanıt olarak :)

Hadi Kral öpüldün :m26:




Arena diye zırlamışsın pmde buyur yukarda izleyebilirsin videonu bidaha bu kadar kararlı konuşmazsın umarım cici çocuk ;)
 
Saygıdan bahsediyorsunuz az erkek olunda saygıyı gösterdiğimi söyleyin çirkin arena attık yenmeme rağmen sari 2 gelip ne dedim saltuk senle konuşmak için tapınağa çağırdım ne dedim burada laf atmayın yanınıza 2 5 çakal alıp server'in kralı siz değilsiniz bunuda boyle bilin her daim buradayım her zamanda buyum saygı duyun saygı görün hadi eyv .
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst