HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
20 haziranda kesintiler olduğu için size ticket attım makineler değişiyor dediniz pazartesiden sonrada bu devam etti gelen userlerde gitti ıp adresinde değişim olduysa 3 temmuzda attığım tickete yanıt olarak onu yazacaksınız herşeyi geçtim 17 hazirandan 3 temmuza kadar beni oyaladınız yaklaşık 15 gün oluyor ve bu sorunlar sizden kaynaklandığı için bunu telafi etmek zorundasınız hala cahil bir uslüpla devam ediyorsunuz tek ben şikayetçi değilim gördüğünüz gibi herkes şikayetçi yani tek benim 30 tlmin üstüne yatmadınız hatanızı kabul edin VE BU SAATTEN SONRA SERVERİ AÇSANIZ NE FAYDA KİM GÜVENİP GELECEKKİ ZATEN 1 AYIN YARISI GİTMİŞ BENİ ANLAYIN
Sizin zaten sunucunuz aktifmiş size yeni ipte verilmiş fsck hatası üretmiş !
Bir ticket atıp ulaşamıyorum deseydiniz dolandırıcı gasp yerine bizde sizin sunucunuz da ki hatanız ne diye bakardık !
Reset atım düzeldi ve açıldı sunucunuz !
-------
Bu tamamen sizin hatanız beni ilgilendirmiyor ayın 20 sinde ticket atıyorsunuz kesinti var diye biz sonra düzeltiyoruz zaten eğer hala sıkıntı varsa bir daha atarsınız 13 gün beklemeniz sizin hatanız ben 200 makinayı her gün consolunu açıp kontrol mü edeceğim ?
Kendi hatanızı firmada aramayın boşuna.
Sizin zaten sunucunuz aktifmiş size yeni ipte verilmiş fsck hatası üretmiş !
Bir ticket atıp ulaşamıyorum deseydiniz dolandırıcı gasp yerine bizde sizin sunucunuz da ki hatanız ne diye bakardık !
Reset atım düzeldi ve açıldı sunucunuz !
-------
Bu tamamen sizin hatanız beni ilgilendirmiyor ayın 20 sinde ticket atıyorsunuz kesinti var diye biz sonra düzeltiyoruz zaten eğer hala sıkıntı varsa bir daha atarsınız 13 gün beklemeniz sizin hatanız ben 200 makinayı her gün consolunu açıp kontrol mü edeceğim ?
Kendi hatanızı firmada aramayın boşuna.
Ben size anlatamıyomuyum sizmi anlamak istemiyorsunuz ayın 20sinde kesintiyi falan düzeltmiyorsunuz diyorum anlayın artık bu güne kadar kesintiler devam ediyor ve sonunda sizin tabirinizle ıp değişimi olduğu için kesiliyor ben bunu çekmek zorunda değilim eğer böyle sık sık kesinti olacaksa veya ıp değişimi yapacaksınız yaptığınız zaman sarfında satış yapmayacaksınız kimse sizin bu sorunlarınızı çekmek zorunda değil
ben size anlatamıyomuyum sizmi anlamak istemiyorsunuz ayın 20sinde kesintiyi falan düzeltmiyorsunuz diyorum anlayın artık bu güne kadar kesintiler devam ediyor ve sonunda sizin tabirinizle ıp değişimi olduğu için kesiliyor ben bunu çekmek zorunda değilim eğer böyle sık sık kesinti olacaksa veya ıp değişimi yapacaksınız yaptığınız zaman sarfında satış yapmayacaksınız kimse sizin bu sorunlarınızı çekmek zorunda değil
ip değişimi falan yok 185 li ip serisi zaten yeni iplerimiz.
Herhangi bir kesinti vs yok sizin sunucunuz hata üretmiş diğer müşteriler sunumuza ulaşamıyoruz zaten demiyor siz anlamak istemiyorsunuz ve 13 gün arayla ticket atarak bizi sorumlu tutmaya çalışıyorsunuz azıcık düşünün öyle hareket edin.
Size herhangi bir telafi uygulamayacağım elbette ticket atmamak sizin hatanız.
ip değişimi falan yok 185 li ip serisi zaten yeni iplerimiz.
Herhangi bir kesinti vs yok sizin sunucunuz hata üretmiş diğer müşteriler sunumuza ulaşamıyoruz zaten demiyor siz anlamak istemiyorsunuz ve 13 gün arayla ticket atarak bizi sorumlu tutmaya çalışıyorsunuz azıcık düşünün öyle hareket edin.
Size herhangi bir telafi uygulamayacağım elbette ticket atmamak sizin hatanız.
tamam bundan sonra sizinle muhattap olmuyorum çünkü anlamak istemiyorsunuz verdiğim 50 lirayıda size haram ediyorum çünkü gerçekten paramın karşılığını alamadım burdanda diyorum büyükwebten almak isteyen arkadaşlar alabilir ama bana göre büyükweb dolandırıcıdır bu kadar
emboscada isimli arkadaşıma katılıyorum bazı şeylerde büyükwebden almayın derim orjinal yedekleri atmama rağmen mysql çöküyor ve format atıyolar baştan düzenleme yapıyorum. ch ler açılmıyor puty site ftp navicat herşeye giriyor oyuna girmiyor ch ler ... kalıyor. Bundan önce ise makine değiştirelim sunucu değiştirelim derken çoğu zaman sv kapandı açıldı lag oldu yani sıkıntılı benden size tavsiye almayın.. Gidin başka bi bilişim araştırın büyükweb e bulaşmayın!!! Şu an 1 aylık daha süresi var serverin 100 tl çöpe gitti resmen serveri kapattım öyle duruyor kapatsınlar sv yi bi işe yaramaz büyükweb.
Son düzenleme:
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Soru
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 102
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 78
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 96
- Cevaplar
- 7
- Görüntüleme
- 396
