Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

xFeeLina[BlackSouL] VS lTearsFearsl

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan KARAM3L
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 25
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!



5SNKDYv.jpg


Tebrikler Linda:cool:
 

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

ahahhahah bunu bide foruma atmışlar utanmanız gerenken yerde seviniyosunuz :D net kastıgı halde 2 el oyundan attı saydınız + ben wsye 3 kişi al dedım sız 50 kişi gelmişsiniz lag yapma sebepleri sizi bide şunu diyim dun netım kasmıyoken ws teklifime cevap atmadın blackcıgım aa pardon baranmı demeliydim ?

Gözlerim musayı arar oldu en azından o çoçugun ekranı kararıyordu :( bahane üretmene lüzum yok, konulara bu tarz kendini küçük düşürücü cevaplar yazmamanı tavsiye ederim tebriğini et geç tebrik edecek kadar iraden yoksa sessiz kal.
canım benim bahane degil bu video da sadece netın gıttıgı yerler alınmamıs nıye alınmıyo ? + ne zaman ıstersen dıyolar ben blackı 5 yasında bı cocuk getirsem benım carımla net kasmasa eminim keser + sadece black ı degil hepinizi keser :D :D :D :D bunuda bögle bilin benden başka cevap yok zaten bilen biliyo orda olanları ha bide arkamdan atıp tutanlar bide wsde sizi görelım buyrun hadi eyw :D :D :D :D :)

Patates olmuşsun işte kardeş daha ne didikliyon bükemediğin bileği öpeceksin.
ahahhahah bunu bide foruma atmışlar utanmanız gerenken yerde seviniyosunuz :D net kastıgı halde 2 el oyundan attı saydınız + ben wsye 3 kişi al dedım sız 50 kişi gelmişsiniz lag yapma sebepleri sizi bide şunu diyim dun netım kasmıyoken ws teklifime cevap atmadın blackcıgım aa pardon baranmı demeliydim ?


Verdigin enerjiyle seni kesmek ayrı bi zevkti onun hazımsızlıgı olsa gerek:m06:
canım benim bahane degil bu video da sadece netın gıttıgı yerler alınmamıs nıye alınmıyo ? + ne zaman ıstersen dıyolar ben blackı 5 yasında bı cocuk getirsem benım carımla net kasmasa eminim keser + sadece black ı degil hepinizi keser :D :D :D :D bunuda bögle bilin benden başka cevap yok zaten bilen biliyo orda olanları ha bide arkamdan atıp tutanlar bide wsde sizi görelım buyrun hadi eyw :D :D :D :D :)
Laflarından yaşını belli ediyorsun. Yok net gitti , net gitmeseydi kesemezdin vsvs. Bunları geçeli kaç yıl oldu hatırlamıyorum. Yenilen pehliven güreşe doymaz vs vs diye tutturmuşun fazla hırslanma yenmekte var yenilmekte , hazmetmeyide oğrenmelisin ilk bunları hallet sonra itemlerini düzgün diz öyle vs diye rakibine kafa tut. Asım 1 , Mete 2 , Musa 3 , sende 4 ;)

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst