HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Abi siz şakamısınız cidden ? Ayakta bir tane sarı bayrak yok, yine hüsran Shinsoo diye başlık açıyosun.:l03::l03:
Dostum Sonuç ortada Kim Ayakda kim Kaçmış Belli Boş Vızıltı yapma
Barancım gece 3 gibi biz boş köy basıpta kendimizi tatmin etmiyoruz sizin gibi köy bastık diye kırmızı 2 doluyken sizi bekleriz bi çayımızı içmeniz içinss'leri almışsın iyi hoş . Bide benden gelsin o zaman ss ler :ka19:
Barancık içerde ne yapıyor ? :m08:
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Vodka'lar benden o zaman :ka19::ka19:
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Gelip Köyde Biz AFK iken Dalan Sizsiniz Kesilincede Bahane üretme Sonuç üst postumda Belli Attıgn ss lerde Sayımız Belli Sayınız Belli 15-7 Gibiyken Kaçtıgınız Son Haliniz yukarda işde Haticeye Bakma Neticeye Bak
Son düzenleme:
![]()
![]()
![]()
Dostum Sonuç ortada Kim Ayakda kim Kaçmış Belli Boş Vızıltı yapma
Gelip Köyde Biz AFK iken Dalan Sizsiniz Kesilincede Bahane üretme Sonuç üst postumda Belli
Afk iken daldı diyorsunda hepiniz içeriye kaçıyordunuz :/ Afk çar kendi kendine mi kaçar
Neyse biz dolu köyü basıyoruz kesiyoruz gidiyoruz bu sizin dilinizde kaçmak ise sizin en iyi yaptığınız iş . atmış oldğm ilk ss de herkesin nerde olduğu belli kaçmaktan . Gece 3te 20 kişi boş köyü basıpta kendimizi tatmin etmiyoruz
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Olanlar burda mı ?
Barancım gece 3 gibi biz boş köy basıpta kendimizi tatmin etmiyoruz sizin gibi köy bastık diye kırmızı 2 doluyken sizi bekleriz bi çayımızı içmeniz içinss'leri almışsın iyi hoş . Bide benden gelsin o zaman ss ler :ka19:
Barancık içerde ne yapıyor ? :m08:
Vodka'lar benden o zaman :ka19::ka19:
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Birde Atıığın SSlere Dikt Et Çarın Bile laf Attıgın adamın loncasında Adamla Grubdasın :m08:
Afk iken daldı diyorsunda hepiniz içeriye kaçıyordunuz :/ Afk çar kendi kendine mi kaçarNeyse biz dolu köyü basıyoruz kesiyoruz gidiyoruz bu sizin dilinizde kaçmak ise sizin en iyi yaptığınız iş . atmış oldğm ilk ss de herkesin nerde olduğu belli kaçmaktan . Gece 3te 20 kişi boş köyü basıpta kendimizi tatmin etmiyoruz
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Olanlar burda mı ?
Köy Basmaya Geldiniz Son Halin SSsi Atıldı Tarafımca Tarih Ve Saat Sistemin den Kendi Attıgın SS ler ile Son Atılan ssleri Gözlemleyebilirsin Ve Bunun sonucunda patates Kim olmuş Kendinle çelişerek Cevaplayabilirsin iyi Geceler şimdi Dahada uzatma

Birde Atıığın SSlere Dikt Et Çarın Bile laf Attıgın adamın loncasında Adamla Grubdasın :m08:
Ee tamamda napayım yani şimdi :S Ha bide o lonca onun loncası değildi be tatlı şey seni :S sana bakıyomda sende ana avrat sövdüğün adamların yanında knka ayağındasın :S dinime küfreden müslüman olsa :/ hadi daha yorum atmıyorum . Patateslerle sizi baş başa bırakıyorum
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
Metin2 Hile İstek
GF + Tr de artı basma için yardım
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 130
- Kilitli
- Anket
- Cevaplar
- 10
- Görüntüleme
- 101

ss'leri almışsın iyi hoş . Bide benden gelsin o zaman ss ler :ka19: