berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

YİNE HÜSRAN ACIShinsoo!!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan KARAM3L
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 24
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Abi siz şakamısınız cidden ? Ayakta bir tane sarı bayrak yok, yine hüsran Shinsoo diye başlık açıyosun.:l03::l03:

07MVPY.jpg


4LBmd7.jpg


JpoL55.jpg



Dostum Sonuç ortada Kim Ayakda kim Kaçmış Belli Boş Vızıltı yapma

Barancım gece 3 gibi biz boş köy basıpta kendimizi tatmin etmiyoruz sizin gibi köy bastık diye kırmızı 2 doluyken sizi bekleriz bi çayımızı içmeniz için :D ss'leri almışsın iyi hoş . Bide benden gelsin o zaman ss ler :ka19:

Barancık içerde ne yapıyor ? :m08:











Vodka'lar benden o zaman :ka19::ka19:

Gelip Köyde Biz AFK iken Dalan Sizsiniz Kesilincede Bahane üretme Sonuç üst postumda Belli Attıgn ss lerde Sayımız Belli Sayınız Belli 15-7 Gibiyken Kaçtıgınız Son Haliniz yukarda işde Haticeye Bakma Neticeye Bak
 
Son düzenleme:
07MVPY.jpg


4LBmd7.jpg


JpoL55.jpg



Dostum Sonuç ortada Kim Ayakda kim Kaçmış Belli Boş Vızıltı yapma



Gelip Köyde Biz AFK iken Dalan Sizsiniz Kesilincede Bahane üretme Sonuç üst postumda Belli

Afk iken daldı diyorsunda hepiniz içeriye kaçıyordunuz :/ Afk çar kendi kendine mi kaçar :o Neyse biz dolu köyü basıyoruz kesiyoruz gidiyoruz bu sizin dilinizde kaçmak ise sizin en iyi yaptığınız iş . atmış oldğm ilk ss de herkesin nerde olduğu belli kaçmaktan . Gece 3te 20 kişi boş köyü basıpta kendimizi tatmin etmiyoruz


Olanlar burda mı ?
 
Barancım gece 3 gibi biz boş köy basıpta kendimizi tatmin etmiyoruz sizin gibi köy bastık diye kırmızı 2 doluyken sizi bekleriz bi çayımızı içmeniz için :D ss'leri almışsın iyi hoş . Bide benden gelsin o zaman ss ler :ka19:

Barancık içerde ne yapıyor ? :m08:











Vodka'lar benden o zaman :ka19::ka19:


Birde Atıığın SSlere Dikt Et Çarın Bile laf Attıgın adamın loncasında Adamla Grubdasın
:m08:
 
Afk iken daldı diyorsunda hepiniz içeriye kaçıyordunuz :/ Afk çar kendi kendine mi kaçar :o Neyse biz dolu köyü basıyoruz kesiyoruz gidiyoruz bu sizin dilinizde kaçmak ise sizin en iyi yaptığınız iş . atmış oldğm ilk ss de herkesin nerde olduğu belli kaçmaktan . Gece 3te 20 kişi boş köyü basıpta kendimizi tatmin etmiyoruz


Olanlar burda mı ?

Köy Basmaya Geldiniz Son Halin SSsi Atıldı Tarafımca Tarih Ve Saat Sistemin den Kendi Attıgın SS ler ile Son Atılan ssleri Gözlemleyebilirsin Ve Bunun sonucunda patates Kim olmuş Kendinle çelişerek Cevaplayabilirsin iyi Geceler şimdi Dahada uzatma :)
 

Birde Atıığın SSlere Dikt Et Çarın Bile laf Attıgın adamın loncasında Adamla Grubdasın
:m08:

Ee tamamda napayım yani şimdi :S Ha bide o lonca onun loncası değildi be tatlı şey seni :S sana bakıyomda sende ana avrat sövdüğün adamların yanında knka ayağındasın :S dinime küfreden müslüman olsa :/ hadi daha yorum atmıyorum . Patateslerle sizi baş başa bırakıyorum

 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst