mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

YİNE HÜSRAN ACIShinsoo!!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan KARAM3L
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 24
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K
Ayakta doğru düzgün sarı krallık yok,neyin acısı bu ? Biber yedin acı geldi sanırım Baran ? Neyse konuyu bizimkiler açıcaktı zaten senin açman iyi olmuş daha bi komik yani :m08: Kolay gelsin cicişler

Acaba Sendeki Bu Neyin Kafası Arkadaşım :D


07MVPY.jpg


4LBmd7.jpg

JpoL55.jpg


Ayakda Sarı Çokda,Kırmızı Yok Ayakda olan kırmızıda yok Hepiniz Kaçtınız :D 48 Saatlik Çeneni kapatma Süren Geçince Despinadan Yazabilirsin
:cool: :m18::m18:iyi Geceler cicişler
 
Son düzenleme:
Abi siz şakamısınız cidden ? Ayakta bir tane sarı bayrak yok, yine hüsran Shinsoo diye başlık açıyosun.:l03::l03:
 
Barancım gece 3 gibi biz boş köy basıpta kendimizi tatmin etmiyoruz sizin gibi köy bastık diye kırmızı 2 doluyken sizi bekleriz bi çayımızı içmeniz için :D ss'leri almışsın iyi hoş . Bide benden gelsin o zaman ss ler :ka19:

Barancık içerde ne yapıyor ? :m08:











Vodka'lar benden o zaman :ka19::ka19:
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst