HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Son düzenleme:
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
Öğeyi görmek için üye olmalısınız.
Köy Basmaya Gelen Kırmızıların Son Hali
Ee tamamda napayım yani şimdi :S Ha bide o lonca onun loncası değildi be tatlı şey seni :S sana bakıyomda sende ana avrat sövdüğün adamların yanında knka ayağındasın :S dinime küfreden müslüman olsa :/ hadi daha yorum atmıyorum . Patateslerle sizi baş başa bırakıyorum
Öğeyi görmek için üye olmalısınız.
Kardeşim Kötüyken iyi Olmak İnsanlığın Göstergesi, Ama İnsanlık Edipde loncasında Bulundugun Adama şimdi Böyle laflar Ediosan helede kardeşim Dediğin Adamlara Buda Senin Karakterinin Göstergesi, Bak şimdi Küfüre Gelirsek Bu Servere İlk Geldiğimde Grub Halinde Sen Dahil Diğer Arkadaşlarda Şahsıma Küfür Etti. Aradan Zaman Geçti Burak Kardeşim die pmlerin Geldi Yalana Gerek yok Onur Daha öncede Belirttim SanaMadem Küfür Yediğin,Ettiğin Adama pas Vermicek onurlu Bir karaktere Sahipsen Bn Sana kötü Sözde Bulundugumda Kardeşim Kardeşim die Muamele Yapmıyıcaktın . sen Bana Küfür Ettikden sonrada Kardeşim kardeşim Die Muamele Yapmıcaktın. Ben Hak edene Sözümü Esirgemem Hadi Biraz Sözüne Sadık ol son Mesajınmış öylede kalsın
Barancım gece 3 gibi biz boş köy basıpta kendimizi tatmin etmiyoruz sizin gibi köy bastık diye kırmızı 2 doluyken sizi bekleriz bi çayımızı içmeniz içinss'leri almışsın iyi hoş . Bide benden gelsin o zaman ss ler :ka19:
Barancık içerde ne yapıyor ? :m08:
Öğeyi görmek için üye olmalısınız.
Öğeyi görmek için üye olmalısınız.
Öğeyi görmek için üye olmalısınız.
Öğeyi görmek için üye olmalısınız.
Vodka'lar benden o zaman :ka19::ka19:
Öğeyi görmek için üye olmalısınız.
Ayakta doğru düzgün sarı krallık yok,neyin acısı bu ? Biber yedin acı geldi sanırım Baran ? Neyse konuyu bizimkiler açıcaktı zaten senin açman iyi olmuş daha bi komik yani :m08: Kolay gelsin cicişler
Öğeyi görmek için üye olmalısınız.
Gerisi yalan
Elimize sağlık gene gece gece iyi eğlendirdiler her zamanki gibi
bu da haylazcığıma gelsin
bu da haylazcığıma gelsin

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
Metin2 Hile İstek
GF + Tr de artı basma için yardım
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 130
- Kilitli
- Anket
- Cevaplar
- 10
- Görüntüleme
- 101



