xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Hikaye Ekle

YİNE HÜSRAN ACIShinsoo!!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan KARAM3L
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 24
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

KLFhpz0.jpg

UlITWEk.jpg

WBuDW7D.jpg

ZaPrGz5.jpg

rbYjVP7.jpg

Ku2Gcqh.jpg

jdpqEEY.jpg


07MVPY.jpg

4LBmd7.jpg

JpoL55.jpg


images
 
Son düzenleme:

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

Ee tamamda napayım yani şimdi :S Ha bide o lonca onun loncası değildi be tatlı şey seni :S sana bakıyomda sende ana avrat sövdüğün adamların yanında knka ayağındasın :S dinime küfreden müslüman olsa :/ hadi daha yorum atmıyorum . Patateslerle sizi baş başa bırakıyorum

Öğeyi görmek için üye olmalısınız.


Kardeşim Kötüyken iyi Olmak İnsanlığın Göstergesi, Ama İnsanlık Edipde loncasında Bulundugun Adama şimdi Böyle laflar Ediosan helede kardeşim Dediğin Adamlara Buda Senin Karakterinin Göstergesi, Bak şimdi Küfüre Gelirsek Bu Servere İlk Geldiğimde Grub Halinde Sen Dahil Diğer Arkadaşlarda Şahsıma Küfür Etti. Aradan Zaman Geçti Burak Kardeşim die pmlerin Geldi Yalana Gerek yok Onur Daha öncede Belirttim Sana :D Madem Küfür Yediğin,Ettiğin Adama pas Vermicek onurlu Bir karaktere Sahipsen Bn Sana kötü Sözde Bulundugumda Kardeşim Kardeşim die Muamele Yapmıyıcaktın . sen Bana Küfür Ettikden sonrada Kardeşim kardeşim Die Muamele Yapmıcaktın. Ben Hak edene Sözümü Esirgemem Hadi Biraz Sözüne Sadık ol son Mesajınmış öylede kalsın
Barancım gece 3 gibi biz boş köy basıpta kendimizi tatmin etmiyoruz sizin gibi köy bastık diye kırmızı 2 doluyken sizi bekleriz bi çayımızı içmeniz için :D ss'leri almışsın iyi hoş . Bide benden gelsin o zaman ss ler :ka19:

Barancık içerde ne yapıyor ? :m08:

Öğeyi görmek için üye olmalısınız.


Öğeyi görmek için üye olmalısınız.

Öğeyi görmek için üye olmalısınız.

Öğeyi görmek için üye olmalısınız.


Vodka'lar benden o zaman :ka19::ka19:
Öğeyi görmek için üye olmalısınız.
Ayakta doğru düzgün sarı krallık yok,neyin acısı bu ? Biber yedin acı geldi sanırım Baran ? Neyse konuyu bizimkiler açıcaktı zaten senin açman iyi olmuş daha bi komik yani :m08: Kolay gelsin cicişler

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst