HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Tartışma çıktığı anda kapatmak yerine tartışma çıkaran arkadaşlara uyarı verseniz daha mantıklı değil mi ? Zaten karşı lonca sırf konuyu kapattırmak için tartışma çıkarıyor!
Çok Zekisin Kardeşim Tebrik Ederim Mükemmel Bir Düşünce....
İki tarafa da tebrikler.İki taraf ta iyi savaştı.Baran ''25-25 dediniz'' bahanelerine hiç gerek yok Mevlüte sınırsız oldugu söylendi ki elemanın olsa zaten 30 kişi gelirdin,olmadıgı için Umut loncasından yardım istedin arkadaşım,Cute&Phantoms savaşında da el çıkardınız bahanesini sunmustun.Bazı şeyleri kaldıramıcaksan bu oyunu oynamayacaksın.Siz yenince yok çaylar bizden
,yok tekrarlayalım,yok eglendik,yok şu yok bu,Biz yenince bi laf atmalar bir havlamalar falan yakışmıyor.Pmden Nisa dön artık savaşalım rekabet istiyorum diyen de sendin.Ne oldu rekabetimiz fazla mı geldi ? TEKRAR HATIRLATAYIM ; Bu bir oyun arkadaşlar,bugün siz yenersiniz yarın biz yeneriz diğer gün siz bazen biz böyle devam eder.Baştan fazla tavana uçmaya gerek yok.Saygılı olmayı öğren Baran sonra gel benden rekabet iste.Hadi selametle.:ka19:
Öncelik olarak biz o adamla 25- 25 anlaşmışız bana demesi üzerine hatta 20-20 yapalım dedi Redfenix çok kalabalık oluyor olmuyor öyle diye bende bize fark etmez dedim ama 25- 25 bari olsun bari dedim oda tamam anlaştık dedi bunu inkar edemez tamam anlaştık.
ve kendi loncam la ilgili durumdaydım arkadaş bana öyle birşey yazmadı son konuşmalarız duruyor dedigim gibi artık geçmiş gitmiş 30 kişide gelmezdik dedigimiz kişi ile girerdim 30 kişi soksaydım inan ki utanırdım ne dediysem öyle gelmeye çalıştım hatta bunu barana da belirttim eşe eş girelim 1 kişi fazla girmesin ayıp olmasın diye tabiki bu bahane degil güzel savaştı.
Despinar kendi loncanla yenildigin fark ortada 100 - 38 falan olması lazım yani burdaki loncada başka bi lonca niye bu kadar sinirli ve sert yaklaşıyorsun konuya senle konuşmadık durumu redfenix lonca lideriyle konuştum zaten yakışmıyor bu bir oyunsa en son olarak da savaşa 5 10 dakika kalabizim loncadan 5 kişi ile tartışma yaşadık loncadan çıktılar size gelmek istediler olabilir tabi ama anlaşmısız zaten 25 25 diye sonradan yazsan bile yazmadın bana yada ben görmedim 5 10 dakika kala biz nerden bulacaz 5 10 kişi zaten eksik girdik 21 kişiydik sonradan 25 olduk zamandada beklemediniz acele ettiniz diyecegim böyle şeylere hiç gerek yok ben bu konuya cevap bile atmazdım savaş oyun sonuçta ama despinar yaklaşımların alaylayıcı kendine gel redfenixle konuşmaları atayım en son sizlerde bakın
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Son düzenleme:
Öncelik olarak biz o adamla 25- 25 anlaşmışız bana demesi üzerine hatta 20-20 yapalım dedi Redfenix çok kalabalık oluyor olmuyor öyle diye bende bize fark etmez dedim ama 25- 25 bari olsun bari dedim oda tamam anlaştık dedi bunu inkar edemez tamam anlaştık.
ve kendi loncam la ilgili durumdaydım arkadaş bana öyle birşey yazmadı son konuşmalarız duruyor dedigim gibi artık geçmiş gitmiş 30 kişide gelmezdik dedigimiz kişi ile girerdim 30 kişi soksaydım inan ki utanırdım ne dediysem öyle gelmeye çalıştım hatta bunu barana da belirttim eşe eş girelim 1 kişi fazla girmesin ayıp olmasın diye tabiki bu bahane degil güzel savaştı.
Despinar kendi loncanla yenildigin fark ortada 100 - 38 falan olması lazım yani burdaki loncada başka bi lonca niye bu kadar sinirli ve sert yaklaşıyorsun konuya senle konuşmadık durumu redfenix lonca lideriyle konuştum zaten yakışmıyor bu bir oyunsa en son olarak da savaşa 5 10 dakika kalabizim loncadan 5 kişi ile tartışma yaşadık loncadan çıktılar size gelmek istediler olabilir tabi ama anlaşmısız zaten 25 25 diye sonradan yazsan bile yazmadın bana yada ben görmedim 5 10 dakika kala biz nerden bulacaz 5 10 kişi zaten eksik girdik 21 kişiydik sonradan 25 olduk zamandada beklemediniz acele ettiniz diyecegim böyle şeylere hiç gerek yok ben bu konuya cevap bile atmazdım savaş oyun sonuçta ama despinar yaklaşımların alaylayıcı kendine gel redfenixle konuşmaları atayım en son sizlerde bakın
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
![]()
Birde Benim Anlayamadıgım şu Adam toplamadan Bahsediliyor
Cute & Arche & UMUT Ekiplerinden Adamlar Savaşıyor Kim Toplama Acaba Düşündürdü şimdi


Cevap vermezdim de size soylediklerimi carpitmana goz yumamam konuşmada ne yazıyo ben saatten bahsediyorum 30 u 1 dk geçerse savaş iptal diye çok güzel carpitmissin laflar mi dahada cevap atmicam size resimler ortada sizde yenin sizde atın galibiyetimizi karalamaya gerek yok bahane üretmeden vazgeçin. Dahada konuya tartışma mesajları atmayın.
Cevap vermezdim de size soylediklerimi carpitmana goz yumamam konuşmada ne yazıyo ben saatten bahsediyorum 30 u 1 dk geçerse savaş iptal diye çok güzel carpitmissin laflar mi dahada cevap atmicam size resimler ortada sizde yenin sizde atın galibiyetimizi karalamaya gerek yok bahane üretmeden vazgeçin. Dahada konuya tartışma mesajları atmayın.
Hayır birader karalama gibi bir niyetim yok despinar adlı kişi bilip bilmeden girdi konuyu onu belirttim ben senle 25 25 diye anlaşmısım yazsan bile görmedim çünkü savaşa 5 -10 dk kala biz zamanı konuşuyorduk resimde oldugu gibi 10 dk var diyor sonrasında da biz serbest sınırsız savaşıcaz 30 kişi olduk demeninde bir mantıgı yok karşındakinide düşüneceksin ben 5 dakika içinde neren bulacam adam anlaşmışız zaten benim yanlış bir yerim yok 6 kişi fazlaydınız savaşta olabilir tamam kazandınız tebrik ederim ama aşalayıcı tavırlarınızı bırakın sözünüzde durun sonradan caymayın. İyi forumlar
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 1K
