Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
Hikaye Ekle

Archea ~ ExpLosion

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan NesqaFe0
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 66
  • Görüntüleme Görüntüleme 5K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Oyun kuralları vardır birde oyunu oynayan oyuncular arası kurallar vardır siz bu kuralları bozdunuz 25 kişilik savaş olcak denildi ve anlaşıldı ondan sonra gelip burda reklam yapıyorsunuz Archea loncası bizim de lonca liderlerimizin kimseyi çağırdığı felan yoktu bunu kim söylediyse gelsin burda kanıtıyla beraber konuşsun. İyi forumlar.
Bire Bin katarak konuşmayı çok seviyorlar Ufuk :D @Shorty; eşliğinde odullu bir lonca savası eşit sayılarda yapılabilir
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Plendruelin savaşta sizin loncada olması en büyük kanıt ? Arkadaşlar 25 kişi olayını bahane etmeyin lütfen.Önemsemiş olsaydınız 26 kişi girmezdiniz.1 kişinin hesabını yapma demeyin sonuç olarak 25 kişi değildiniz.Siz adam bulamadığınız için 26 kişi girdiniz.Açık ve net.Savaşta bizden afk olanlar bile oldu.Kişi sayısının fazla olması önemli değildir,taktik önemlidir.Mesela diğer savaşta da 31 kişiydik fakat 30 sayı alabildik neden ? Çünkü kimse kimseyle tanısmadan etmeden,kimseyle savaş konusunu konusmadan daldık savaşa.Baran bana sakın 3 loncaydınız vs.. bahaneler de sunma.Biz hepimiz ARCHEA'yız,biz hepimiz REALUNİTY'iz en basitinden biz SHİNSO'yuz. Ben laf çarpmıyorum sana,olan bişeyi söylüyorum.Ben en başından ne dedim ? Yenmek te var yenilmek te.Ayaklarımız yerden kesildiyse,ayaklarınızı da yerden kestiğimiz zamanlar oldu.Dediğim gibi herkes eglenmesine baksın.İyi oyunlar arkadaşlar :)

Dipnot : Barancım ; bana pmden şirinleri oynayıp,loncama gelenlere pmden saydıran da sensin. :rolleyes:
 
Son düzenleme:
Plendruelin savaşta sizin loncada olması en büyük kanıt ? Arkadaşlar 25 kişi olayını bahane etmeyin lütfen.Önemsemiş olsaydınız 26 kişi girmezdiniz.1 kişinin hesabını yapma demeyin sonuç olarak 25 kişi değildiniz.Siz adam bulamadığınız için 26 kişi girdiniz.Açık ve net.Savaşta bizden afk olanlar bile oldu.Kişi sayısının fazla olması önemli değildir,taktik önemlidir.Mesela diğer savaşta da 31 kişiydik fakat 30 sayı alabildik neden ? Çünkü kimse kimseyle tanısmadan etmeden,kimseyle savaş konusunu konusmadan daldık savaşa.Baran bana sakın 3 loncaydınız vs.. bahaneler de sunma.Biz hepimiz ARCHEA'yız,biz hepimiz REALUNİTY'iz en basitinden biz SHİNSO'yuz. Ben laf çarpmıyorum sana,olan bişeyi söylüyorum.Ben en başından ne dedim ? Yenmek te var yenilmek te.Ayaklarımız yerden kesildiyse,ayaklarınızı da yerden kestiğimiz zamanlar oldu.Dediğim gibi herkes eglenmesine baksın.İyi oyunlar arkadaşlar :)
CuteUnity ile geldiğinizdede 25-25 dediniz adam toplayınca 30-30 dediniz ee noldu siz 31 biz 28 kişi savaşa girdik 100-36 farkımızı koyduk burda uzun uzun yazılar yazarak cici gorunmeye çalışma herkes kimin ne olduğunu hangi durumda ne yapacagını çok iyi biliyor
 
CuteUnity ile geldiğinizdede 25-25 dediniz adam toplayınca 30-30 dediniz ee noldu siz 31 biz 28 kişi savaşa girdik 100-36 farkımızı koyduk burda uzun uzun yazılar yazarak cici gorunmeye çalışma herkes kimin ne olduğunu hangi durumda ne yapacagını çok iyi biliyor
25-25 olayını Mevlüt kabul etmediği için 30 kişi girdik o savaşta.Neyse ben de önemli olanın taktik işi olduğunu orda belirttim zaten.Evet 30 sayı alabildik bundan asla gocunmuyorum.O uzun uzun yazılanı işine geldiği gibi anlamasan şu an bu cevabı vermezdin cici çocuk :)
 
25-25 olayını Mevlüt kabul etmediği için 30 kişi girdik o savaşta.Neyse ben de önemli olanın taktik işi olduğunu orda belirttim zaten.Evet 30 sayı alabildik bundan asla gocunmuyorum.O uzun uzun yazılanı işine geldiği gibi anlamasan şu an bu cevabı vermezdin cici çocuk :)
30 kişi girdide fark etmedi bize :D İster savaş ister vs HER TURLU pm açığız dediğim gibi eşit sayıda @Shorty; eşliğinde savaş yapabiliriz
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst