berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Archea ~ ExpLosion

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan RedFenix
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 22
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Video Çekecek ''Adam'' Yok muydu :S Birde pm den 25 Kişi Gelsin 25 Kişi Geçerse Adam Değilsiniz Derlerdi :D

Artık Lonca Nasıl Bi Toplamaysa Kişi Sayısı ''31'' ile Müptezelliğini Konuşturmuş :D


Neyse Tebrikler Ama Söz Vermek Başka Birşey Vermeye Benzemez Kuyruk Acınızdan 4 loncadan Adam Var içinizde :D


Emin ol siz daha fazla Kişi savaştınız.Savaşda afk kalanmı dersin,oyundan çıkanımı dersin,göz
ükmek için Savaş'a girenmi dersin hepsi var:sana 7-8 kişinin ismini verebilirim 31 sayısına dahil olup savaşmıycan
 
Dimi '' Aslan 5k hp bugu '' ile alınan vs 'lerden bahsediyorsun at buraya sorun değil :D ben azından şereflice yenilmeyi ŞEREFSİZce kazanmaya tercih ederim bana 1 gram bile koymaz bu kapiş ? :ka19:

Arkasından anne, bacı vs sövüp sövüp sonra yanlarına geçen insanlara bende adam demem valla kendini ve orda bulunan bikaç kişiyi çok iyi özetlemişsin burda helal olsun :005:

Hadi şimdi sana ve senin gibi orda böyle bulunan kişilere iyi geceler Madam :cool:

( Daha da yazarsanız emin ol cevap vermicem konu tartışmaya çevrilip kapatılmaması için hanımefendi )

Tekrar tebrikler bize :ka19:
Hemen nasılda bug diye atlıyo bosunamı o kdr video çektik sana la izle bak o kdr çarı incelettircm diyordun noldu o iş boş mu çıktı Vslerde en fazla aldıgın el 2 hava yapma burda
 
Dimi '' Aslan 5k hp bugu '' ile alınan vs 'lerden bahsediyorsun at buraya sorun değil :D ben azından şereflice yenilmeyi ŞEREFSİZce kazanmaya tercih ederim bana 1 gram bile koymaz bu kapiş ? :ka19:

Arkasından anne, bacı vs sövüp sövüp sonra yanlarına geçen insanlara bende adam demem valla kendini ve orda bulunan bikaç kişiyi çok iyi özetlemişsin burda helal olsun :005:

Hadi şimdi sana ve senin gibi orda böyle bulunan kişilere iyi geceler Madam :cool:

( Daha da yazarsanız emin ol cevap vermicem konu tartışmaya çevrilip kapatılmaması için hanımefendi )

Tekrar tebrikler bize :ka19:


Sanada Söverdim Ama kanka çekiodun Tekrardan ?
Nedense Bug Dienlerin Hepsi Bahsettiklerini Kullanıyorlar :D Valla Sizin Bugla Yaptıgınız Hpleri Biz Bugsuz Emeğimizle Yaptık Koçum Hadi Git Adamlık öğren
 
Ikinizi bildirdim tahrik edici mesajlar yazıp konuyu saptiriyorsunuz defolup gidin su konudan
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst