HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Öncelikle Herkese Merhaba Arkadaşlar.
Elimde sağlam bir makina var.Serverın 2. ayında felanız. Server şuan off durumda.Geçenlerde bir açılış yaptık vslik şekilde betalı fakat ne yazıkkı onca uğraş onca emek boşa gitti.Kafamda sorular dönüp duruyor bende yardım almak için size danışayım dedim.
Sizce server nasıl olmalıdır ? Yani ne tip olmalıdır ? Alışılmış her adım başı karşımıza çıkan Emek Server'lardan Herkes Bıktı Gibime Geliyor. Ne Tür Bir Server Açayım. Öyle bir kaç günlük değil uzun ömürlü ve sağlam bir server olacak. Fakat Türüne Karar Veremiyorum. Yardımcı Olabilirmisiniz
Elimde sağlam bir makina var.Serverın 2. ayında felanız. Server şuan off durumda.Geçenlerde bir açılış yaptık vslik şekilde betalı fakat ne yazıkkı onca uğraş onca emek boşa gitti.Kafamda sorular dönüp duruyor bende yardım almak için size danışayım dedim.
Sizce server nasıl olmalıdır ? Yani ne tip olmalıdır ? Alışılmış her adım başı karşımıza çıkan Emek Server'lardan Herkes Bıktı Gibime Geliyor. Ne Tür Bir Server Açayım. Öyle bir kaç günlük değil uzun ömürlü ve sağlam bir server olacak. Fakat Türüne Karar Veremiyorum. Yardımcı Olabilirmisiniz

