Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

port ayarları

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan cambara1533
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 17
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

arkadaşlar metin 2 sabit ıp lı server kurmaya çalışıyorum port ayarlarını yapamadım yardımcı olurmusunuz
 
arkadaşlar metin 2 sabit ıp lı server kurmaya çalışıyorum port ayarlarını yapamadım yardımcı olurmusunuz

Modem arayüzüne girip gerekli portları açacaksın.
Genelde 192.168.1.1 dir arayüz.

Ama sana tavsiyem bir acces point satın al 70-80 tl ye bulabilirsin. Hemde bilgisayarının güvenliği risk altına girmiş olmaz.

Kişisel yorumumdur herhangi bir resmiyeti yoktur.
 
yaaaaaaaa saçma saçma konuşma zaten konuyu açan şahıs port açmayı bilmiyor gitmiş access maccess points mointslerden bahsediyor velet daha dmz yi bile bilmezsin sen pointlerden bahsedeceksin önce onu önerirdin komedi

cambara1533 teamviewer id şifreni pm ile atmanı söylemiştim


Öncelikle üslubunuza dikkat edin!
Kimin neyi iyi bildiğine siz karar veremezsiniz.

Ayrıca şunu da bilin.
Kendi kullandığı modem üzerinden port açarsa bilgisayarı savunmasız duruma gelebilir.
Bunun için acces point kullanması daha avantajlıdır.
Bildirildiniz. Sayın yöneticilerin @seedorf62; hakkında gerekli işlem yapmalarını rica ediyorum.
@qecekondu06; @Black_Paw;
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Öncelikle üslubunuza dikkat edin!
Kimin neyi iyi bildiğine siz karar veremezsiniz.

Ayrıca şunu da bilin.
Kendi kullandığı modem üzerinden port açarsa bilgisayarı savunmasız duruma gelebilir.
Bunun için acces point kullanması daha avantajlıdır.
Bildirildiniz. Sayın yöneticilerin @seedorf62; hakkında gerekli işlem yapmalarını rica ediyorum.
@qecekondu06; @Black_Paw;
yaaaaaaaaaaaaaaaaaaa port açmayı daha bilmeyen birine acces maccess kullanmalarını öneriyorum demezler mi komiksin komik önce bi uzaktan bak ben ne yapıyorum diye git başka işlerle uğraş komik cevaplar üreteceğine

cambara1533 teamviewerini bilgilerini bekliyorummmmm
 
yaaaaaaaaaaaaaaaaaaa port açmayı daha bilmeyen birine acces maccess kullanmalarını öneriyorum demezler mi komiksin komik önce bi uzaktan bak ben ne yapıyorum diye git başka işlerle uğraş komik cevaplar üreteceğine

cambara1533 teamviewerini bilgilerini bekliyorummmmm


Öncelikle şu yazdıklarımı oku zeka yoksunu insan.
Eğer kendi kullandığı modeme port açarsa bilgisayarı ve ağdaki tüm bilgisayarlar savunmasız duruma gelir.
Port açmak demek bir kapıyı açık bırakmak gibidir.

Araştırmayı bilmiyorsan konuşmayacaksın.
Bunun için acces point önerdim. Ayrıca acces pointi kurmak hiçde zor değil.

Gidecek bir teknoloji mağazasından alacak. Fişe takacak arayüzüne girip ana modeme bağlayacak.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Kullanacak bir beynin yok senin buna kanaat getirdim.

Öncelikle şu yazdıklarımı oku zeka yoksunu insan.
Eğer kendi kullandığı modeme port açarsa bilgisayarı ve ağdaki tüm bilgisayarlar savunmasız duruma gelir.
Port açmak demek bir kapıyı açık bırakmak gibidir.

Araştırmayı bilmiyorsan konuşmayacaksın.
Bunun için acces point önerdim. Ayrıca acces pointi kurmak hiçde zor değil.

Gidecek bir teknoloji mağazasından alacak. Fişe takacak arayüzüne girip ana modeme bağlayacak.
konuyu iyice okumuş olan arkadaşlar anlayacaklardır bu şahsı sizlere bırakıyorum :) :) :)
 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst