mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Scarlet 1
Scarlet
Hikaye Ekle

[Yardım] Nerde Yanlış Yapıyorum [Acil]

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan restsaint
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 28
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar Benim Sabit Ip Serverim var yeni kurdum ama bu sorun yüzünden gönlüm geçiyor...

Sorun;
Oyuna Başkaları Giremiyor

vgXP56.jpg



SİTE ; Burda Yanlışım Yok galiba....'

1YVEvp.jpg


NOT = Arkadaşlar No-Ip'ten başka Birtanede DUCKDSN die bişi buldum Onuda denedim aynn Böyle oluyor.Panelde Sıkıntıyok Herkez Heryerden Girebiliyor .
 
Free BSD kuruyorsan eğer no-ip ile nasıl yapmayı düşünüyorsun?

Normal sabit ip server kur free BSD kuracaksan statik ip alman gerek.
yaaaaaaa büyük harfla yazmak olsa yazacamda büyük harflerde engelli

arkadaş sen nası bi insansın freebsd kuruyosan neymiş noip ile nasıl yapmayı düşünüyomuş asıl öyle yapılıyor bilmeden yazıyorlar all ahım yarabbim

neymiş normal sabit ip server kur diyor bide "sabit ip" li demezler mi komedi sabitleyince dışarıdan girebileceklerini sanıyorlar komedi

neymiş freebsd kuracaksan statik ip alman gerekiyormuş yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sus ula sus geçmişten gelmiş yalan yanlış bilgi kafa kirliliğinden başka bişeye hizmet etmiyor bu yanlış bilgilerrrrrrrr

restsaint
​ ver teamviewer şifre ve idni pm ile bekliyorum
 
kardeş sana diyorum mesaj aıyorum senin derdin mesaj kasmak galiba yardım et diyoruz link atıyorsun bakıyoruz senin anlattığın çok çok şaçma oracle Virtual Pc ile FreeBsD işleti sistemi üzerine kuruyorum 2 pcye gerek yok bunun sayesinde...

Burdan bana ulaş sıkıntıyı anlat bilelim. Sanada Minnettar kalalım....https://www.facebook.com/enslaved95
saçma mı :) :) :)

peki canım ben susuyorum hadi izliyorum bu diğer şahısların yazdıkları doğrultusunda gitmeye niyetlisin çok güzel ben izlemedeyim haa eğer ki yine bu şahısların dediklerini yapıpta çuvallarsan buraya da not düşmeyi ben çuvalladım diye unutma :) :)
 
yaaaaaaa büyük harfla yazmak olsa yazacamda büyük harflerde engelli

arkadaş sen nası bi insansın freebsd kuruyosan neymiş noip ile nasıl yapmayı düşünüyomuş asıl öyle yapılıyor bilmeden yazıyorlar all ahım yarabbim

neymiş normal sabit ip server kur diyor bide "sabit ip" li demezler mi komedi sabitleyince dışarıdan girebileceklerini sanıyorlar komedi

neymiş freebsd kuracaksan statik ip alman gerekiyormuş yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sus ula sus geçmişten gelmiş yalan yanlış bilgi kafa kirliliğinden başka bişeye hizmet etmiyor bu yanlış bilgilerrrrrrrr

restsaint​ ver teamviewer şifre ve idni pm ile bekliyorum

Ben 1,5 sene bilişimde çalıştım.
Ayrıyetten 8 ay açık kalan 800+ onlineli pvpm de vardı.

Free bsd kuracaksa statik ip alması gerek.
 
Ben 1,5 sene bilişimde çalıştım.
Ayrıyetten 8 ay açık kalan 800+ onlineli pvpm de vardı.

Free bsd kuracaksa statik ip alması gerek.
yaaaaaaaaaaaaaa sus artık yalan yanlış şeyler eski kafa kirliliğinden kurtulun statip ip almasına gerek yok böyle şartlı cümleler kurmayınn artıkkkk

noip var orada dyndns var onlarla yapacak birde nasıl yapabilir diye soru soruyosun buradan bilmediğin belli komedisin komedi

bilmiyorsan gel sor öğren ama bilmeden böyle saçmaca yalan yanlış bu güne gelmiş bilgi kirliliklerini burada tekrar canlandıracaksan o zaman olmaz o iş birileride birşeyler der sana ki onu tek ben yapıyorum şu anda koca forumda farkındalığın olsun be az başka iyi biliyorum dediğin konularla ilgilen haydi sizleri aşar bunlar
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst