mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Scarlet 1
Scarlet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

[Yardım] Nerde Yanlış Yapıyorum [Acil]

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan restsaint
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 28
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar Benim Sabit Ip Serverim var yeni kurdum ama bu sorun yüzünden gönlüm geçiyor...

Sorun;
Oyuna Başkaları Giremiyor

vgXP56.jpg



SİTE ; Burda Yanlışım Yok galiba....'

1YVEvp.jpg


NOT = Arkadaşlar No-Ip'ten başka Birtanede DUCKDSN die bişi buldum Onuda denedim aynn Böyle oluyor.Panelde Sıkıntıyok Herkez Heryerden Girebiliyor .
 
yaaaaaaaaaaaaaa sus artık yalan yanlış şeyler eski kafa kirliliğinden kurtulun statip ip almasına gerek yok böyle şartlı cümleler kurmayınn artıkkkk

noip var orada dyndns var onlarla yapacak birde nasıl yapabilir diye soru soruyosun buradan bilmediğin belli komedisin komedi

bilmiyorsan gel sor öğren ama bilmeden böyle saçmaca yalan yanlış bu güne gelmiş bilgi kirliliklerini burada tekrar canlandıracaksan o zaman olmaz o iş birileride birşeyler der sana ki onu tek ben yapıyorum şu anda koca forumda farkındalığın olsun be az başka iyi biliyorum dediğin konularla ilgilen haydi sizleri aşar bunlar

kardeş ben soruyom teamdan bğlan dyoruz çıktın çıkmıyor öğret işte bize bizde millete öğretek sunu çözek oyuna hiç kimseyi sokamıyoz ama eskiden millet kolayca giriyordu
 
kardeş ben soruyom teamdan bğlan dyoruz çıktın çıkmıyor öğret işte bize bizde millete öğretek sunu çözek oyuna hiç kimseyi sokamıyoz ama eskiden millet kolayca giriyordu
noip veya dyndns ile yaparsanda o zamanda yine surakopfu kullanmak zorundasın tabi bu metin2 nin işletim sistemini windowsunun içindeki o virtualbox veya benzeri programlara kuruyorsan geçerli eğer vps alırsan elbette gerek yok ama yok ben küçük çağta kendi vpsimi evimde oluştururum diyosan ve 2 bilgisayarın varsa birini feda edip ona işte windowsu nasıl kuruyorsak bilgisayara işte freebsdyide ya güzelce usb sticklisini indirip kuracaksın yada dvdlisini indirip dvdye yazdırıp kuracaksın yani biraz bu işler çetrefilli ha bilen için çok çok kolay

ama bazı şeyler var ki surakopfu devre dışı bırakabilir

eskiden milletin kolayca girme hadisesi bazı metin2 nin artık yapımcıları developperlarımıydı bilinmez taaa 2009 daki files ve cliente uyarlı ipli exe adı altında program yapılmış ve forumlarda yayılmıştı bununla kurduğun ipli exeler ile giriş yapılınabiliniyordu özellikle hamachi yıllarında :)

fakat artık çok şey değiştiği için uyma konusunda çook sıkıntıları var artık yeni bi program veya böyle aracı şeyler gerekiyor bilmem anlatabiliyomuyum

ha bu işin kaynağı derinleride var ben sadece yağın üstünü anlatıyorum
 
Son düzenleme:
noip veya dyndns ile yaparsanda o zamanda yine surakopfu kullanmak zorundasın tabi bu metin2 nin işletim sistemini windowsunun içindeki o virtualbox veya benzeri programlara kuruyorsan geçerli eğer vps alırsan elbette gerek yok ama yok ben küçük çağta kendi vpsimi evimde oluştururum diyosan ve 2 bilgisayarın varsa birini feda edip ona işte windowsu nasıl kuruyorsak bilgisayara işte freebsdyide ya güzelce usb sticklisini indirip kuracaksın yada dvdlisini indirip dvdye yazdırıp kuracaksın yani biraz bu işler çetrefilli ha bilen için çok çok kolay

ama bazı şeyler var ki surakopfu devre dışı bırakabilir
kardeş bu oyunu 2 pcye kurmaya gerek yok ona hem fikrim ve ben oracle VM VirtualBox kullarak FreeBSD işletim sistemine kuruyorum Yani oyun Senin dediğin gibi başka Pcde kurulu olmus Oluyor Sen bana surakopfu nasıl pack /Client içerisinde kullanılacağından bahsetsen yeter ve noip,dyndsn,duckdsn bunun 3 nüde kullanıyorum başkası giremiyor.

Bana sen
surakopfu araştır demiştin almanlar yapmış ve nasıl kullanılacağı nette yok var ama almanya videolar var kesik kesik tam göstermiyorlar

bide bu
surakopfu pack yani client içerisinde kullanıldığında kesin başkaları oyuna girebilecekmi ??


 
kardeş bu oyunu 2 pcye kurmaya gerek yok ona hem fikrim ve ben oracle VM VirtualBox kullarak FreeBSD işletim sistemine kuruyorum Yani oyun Senin dediğin gibi başka Pcde kurulu olmus Oluyor Sen bana surakopfu nasıl pack /Client içerisinde kullanılacağından bahsetsen yeter ve noip,dyndsn,duckdsn bunun 3 nüde kullanıyorum başkası giremiyor.

Bana sen
surakopfu araştır demiştin almanlar yapmış ve nasıl kullanılacağı nette yok var ama almanya videolar var kesik kesik tam göstermiyorlar

bide bu
surakopfu pack yani client içerisinde kullanıldığında kesin başkaları oyuna girebilecekmi ??


haa işte böyle bilgi kirliliğinden arınılır şu anki ulaştığın bilgilere bak o diğer kirli beyinlerin burada gelipte söylediklerini senden rica ediyorum karşılaştır da ben neyin mücadelesini vermişim anlaşılsın

konuşucaz :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst